Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 jeg mener at jeg har lest at det ikke skulle være mulig å ha virus i bilder. men på 4chan i høst så var det noen brune bilder med instruksjoner for hva man skulle gjøre. man skulle laste ned bildet, kalle det ettellerannet.js tror jeg. er .js som er viktig her. så skulle man trykke på det tror jeg, og da ble vist maskinen til folk ødelagt. hvordan får man virus inn i et bilde? vil ikke ha en detaljert fremgangsmåte drittunger kan bruke, men lurer bare. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 .js gjør det vel om til en fil som gjenkjennes som javascript på maskinen? Om det da ligger javascrtipt-kode i filen vil de da kjøres på maskinen, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) .js gjør det vel om til en fil som gjenkjennes som javascript på maskinen? Om det da ligger javascrtipt-kode i filen vil de da kjøres på maskinen, eller tar jeg helt feil? Bildene var i .png format, så skulle man endre filtypen til .js. Endret 9. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå