Gå til innhold

Hva bør jeg se på by:Larm?


TheMartine

Anbefalte innlegg

Det er litt gøy å se hvor populære Navigators har blitt bare på grunn av én låt. Nå er det sikkert mye fordi de høres rimelig likt ut som Ricochets gjorde, og det er lovende nok for min del. :)

 

Nå begynner jeg i hvert fall å få en viss anelse av hva jeg bør se. Det er litt kjipt å gå glipp av de store som du vet er bra, men på by:Larm må man bare prøve å få med seg så mye nytt som mulig, og så kan man nyte de mer etablerte når sommerens festivaler kommer. Sånn tenker i hvert fall jeg ^^

Enig og enig. The Cumshots f.eks hadde jo vært fett å se, men siden jeg er sikker på at jeg skal se de til sommeren ser jeg ikke noe problem med å droppe de på by:Larm.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Var ørlite frustrerende den oversikten til By:larm. Men den timeplanen di har på nettsidene hjalp veldig.

 

Forresten så er det gratiskonsert på Youngstorget med Datarockog Casiokids blant annet på onsdag. Fant ut at det var de eneste konsertene jeg måtte droppe på grunn av noe annet. Tviler på at jeg orker mer enn et kvarter med Donkeyboy før jeg drar å ser Serena på Sentrum Scene, og prioriterer Hellfuck fremfor Pink Robots.

post-115035-1266291524_thumb.jpg

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Oi hallo, jeg var ikke klar over at man kunne lage seg timeplan. Det forandrer jo en hel del. Jeg begynner å få en grei oversikt over hva jeg kommer til å sjekke ut nå, og det er vel på tide. Kommer nok til å styre greit unna alle konserter som er på Rockefeller på ettermiddagen og kveldstid, i og med at det da pleier å være så stappfullt der inne at man bruker en halvtime fra døra og opp til hovedsalen.

Lenke til kommentar
Oi hallo, jeg var ikke klar over at man kunne lage seg timeplan. Det forandrer jo en hel del. Jeg begynner å få en grei oversikt over hva jeg kommer til å sjekke ut nå, og det er vel på tide. Kommer nok til å styre greit unna alle konserter som er på Rockefeller på ettermiddagen og kveldstid, i og med at det da pleier å være så stappfullt der inne at man bruker en halvtime fra døra og opp til hovedsalen.
De åpner opp mellom John Dee og Rockefeller så det blir litt lettere å lure seg ut og inn. Du går jo glipp av en del bra konserter vil jeg tro hvis du dropper Rockefeller.
Lenke til kommentar

Nja, egentlig er det ikke så mye som skjer på Rockefeller jeg har lyst til å se. Det er jo gjerne de mest populære artistene som spiller der, og dem har jeg som regel allerede sett, eller så regner jeg med å kunne se dem på en eller annen festival i sommer. Da søker jeg heller mot de mer ukjente bandene når jeg først er på by:Larm. Masse fint å oppdage. :)

Lenke til kommentar

Navigators tror jeg blir nødt til å få meg med på By:larm uansett. Har allerede forhåndsbestilt plata dems på Platekompaniet(CD-plata og MP3`ene for 99,-). Å er litt redd for at jeg ikke kommer til å kunne se dem på enten Roskilde(hvis de kommer ditt) eller Øya(på grunn av treningsprogrammet en musikk-elsker må ha på Øya).

Lenke til kommentar
Skal si folk har høye forventinger til Navigators, altså. Er de basert på forholdet dere hadde til Ricochets, eller er de basert på "Wall of Stone"? Har de gitt ut noe mer, forresten?
Både Ricochets og Wall of Stone. De har klart å bygge opp en del hype nå, så er spent på å se om de klarer å leve opp til den!
Lenke til kommentar

Bah, jeg brukte for lang tid hos en kompis i dag, så jeg klarte aldri å komme meg ned til teltet. Noen tilbakemeldinger på hvordan Datarock var? Casiokids er vel nettopp ferdig. Har heldigvis sett alle fire som spilte i dag før, bortsett fra The Monothonic Thrift. The New Wine så jeg i sola på Øya 09, Casiokids på Hove 09 og Datarock på en intimkonsert på en liten klubb rett før jul.

Lenke til kommentar
Har heldigvis sett alle fire som spilte i dag før, bortsett fra The Monothonic Thrift.

Det merkes, The Megaphonic Thrift. Uten tvil det beste bandet, blir til at jeg får med meg disse hver eneste dag under denne festivalen, Acid Blue :love:

 

The New Wine så jeg i sola på Øya 09, Casiokids på Hove 09 og Datarock på en intimkonsert på en liten klubb rett før jul.

Er det bare meg eller har de kommet med et nytt album? Ikke at jeg husker så mye fra Øya 09, men jeg klarer ikke huske keyboardet.

 

Casiokids er ikke helt min stil, for ikke å nevne The Cumshots, sistnevnte driter jeg i først og fremst fordi det bare er Cræpp, men også av prinsipper.

 

Dagens høydepunkt blir nok uten tvil; Asha Ali!

 

Edit: The Little Hands of Asphalt spiller på Revolver (Nede), noen som vet om de er nøye på vis av Leg? Har enda ikke beveget meg over på 20-tallet :(

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...