Gå til innhold

Hva bør jeg se på by:Larm?


TheMartine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skulle gått ville jeg prøvd å fått med meg Children and Corpse Playing in the Street, Bjørn Hellfuck, the Cumshots, Dunderbeist, Howl, Ingrid Olava, Kakkmaddafakka, Navigators og Thom Hell..

 

Har sett et par av disse banda før, men hvis du aldri har sett Kakkmaddafakka før, så MÅ DU få de med deg, de er så utrolig gode! Selv om du aldri har hørt noen av låtene før så kommer du til å synge med og danse rundtomkring :) De har pleid å ha med seg Mathias Tellez også, tror det varierer litt :-) Det er et av de råeste banda jeg har sett live, hadde ingen forhåpninger før jeg så de på festival i sommer, men ble helt frelst! :grin:

Lenke til kommentar

Konserter jeg MÅÅÅÅ få med meg:

 

FINAL

Jonathan Johansson

Moto Boy

Navigators

Vinter In Hollywood

Jabaman

 

 

Konserter jeg kommer til å gå på hvis ikke det kræsjer med noe annet:

 

[ingenting]

Bjørn Hellfuck

Casiokids

The Cumshots

Di Kjipe

Diskjokke

Jens Carelius

LidoLido

The Little Hands Of Asphalt

The Megaphonic Thrift

Munn Til Munn Metoden

Proviant Audio

Samsaya

Thom Hell

Ungdomskulen

Vinne Who

 

Har ennå ikke sjekket ut alle de ukjente banda og har sikkkert glemt noen jeg vet om også... Gleder meg veldig, by:Larm er genialt!

Lenke til kommentar

En bekjent av meg lurte på om jeg gadd å dele ut flyers. Er kjip jobb, men det er greit med gratis festivalpass. Er vel bare å kle på seg godt og stå der med flyers foran trynet på forbipasserende.

 

Noen som veit når vi får vite hvor og når de forskjellige artistene skal spille? Og er det 18-årsgrense på alle konsertstedene eller følger de sine egne vanlige aldersgrenser?

Lenke til kommentar
En bekjent av meg lurte på om jeg gadd å dele ut flyers. Er kjip jobb, men det er greit med gratis festivalpass. Er vel bare å kle på seg godt og stå der med flyers foran trynet på forbipasserende.

 

Noen som veit når vi får vite hvor og når de forskjellige artistene skal spille? Og er det 18-årsgrense på alle konsertstedene eller følger de sine egne vanlige aldersgrenser?

Høres ut som en digg jobb spør du meg, i forhold til å f.eks jobbe 3 x 8 timer med opprigg eller å jobbe under selve festivalen. Jeg vil tro det ikke er mange dagene til programmet er klart. Når det gjelder aldersgrense er det MAKS 20, men jeg er usikker på om man kommer inn overalt som 18-åring. Tror at voksenfestivalbånd er voksenfestivalbånd, så det skal nok gå greit.
Lenke til kommentar

Dette var labre greier, det er da vitterlig vanvittig mange man virkelig må få med seg! :D

 

De 5 største (I rekkefølge):

 

* Asha Ali.

* The Rumour Said Fire.

* The Little Hands of Asphalt.

* Efterklang.

* The Megaphonic Thrift.

 

* Lady Moscow.

* Death By Unga Bunga.

* Hafdis Huld.

* Kathinka.

* Cacadou.

* Emmet Brown.

* For A Minor Reflection.

* The God The Bad.

* I See Horses.

* Ingrid Olava.

* Montée.

* Moddi.

* Oh No Ono.

* The Pink Robots.

* Markus Krunegård.

 

Itilegg har vi gode gamle band som:

 

* Kakkamaddafakka.

* Kråkesølv.

* Jaga Jazzist.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Jeg støtter veldig forslaget om Oh No Ono. Så de i danmark for noen år siden. Absolutt verdt å få med seg. Egentlig alle de danske bandene som kommer er verdt å få med seg.

FINAL er heller ikke et dumt forslag.

Navigators tror jeg kunne vært gøy å se, men jeg har bare hørt en sang av de.

De har vel bare offisielt gitt ut 1 singel. Tror ikke de har spilt en eneste ordentlig konsert ennå heller, bortsett fra på lydverket. Kan hende det blir mye nytt på konserten på by:Larm :)
Lenke til kommentar

Det er litt gøy å se hvor populære Navigators har blitt bare på grunn av én låt. Nå er det sikkert mye fordi de høres rimelig likt ut som Ricochets gjorde, og det er lovende nok for min del. :)

 

Nå begynner jeg i hvert fall å få en viss anelse av hva jeg bør se. Det er litt kjipt å gå glipp av de store som du vet er bra, men på by:Larm må man bare prøve å få med seg så mye nytt som mulig, og så kan man nyte de mer etablerte når sommerens festivaler kommer. Sånn tenker i hvert fall jeg ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...