Znaky Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei, Sony har jo nå en kampanje at hvis du hadde gammel psp og kjøper/kjøpt psp go får du 3 gratis spill av 20 eller noe, gamle spill vel å merke. Jeg antar alle vet om dette og åssen det funker og hva du må gjøre, hvis ikke Spørsmålet mitt er som følger: Den gamle psp'en min har gamle accounten min "registrert" i ps store og account information. PSP Go'en min har nye accounten. Hvordan får jeg gjort slik at jeg får logget på den nye accounten på min gamle psp og dernest får 3 gratis spill til min Go. Står akkurat det samme om meg på begge accounter osv. Har prøvd "deactivate psp system" på ps sine sider, men funker ikke. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du går inn på Account managment under Playstation Netowrk, så går du på account information også sign in ID. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Du går inn på Account managment under Playstation Netowrk, så går du på account information også sign in ID. The e-mail address you entered cannot be used. Please enter another e-mail address. Jeg taster ikke inn feil e-mail. Endret 9. januar 2010 av Znaky Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Du går inn på Account managment under Playstation Netowrk, så går du på account information også sign in ID. The e-mail address you entered cannot be used. Please enter another e-mail address. Jeg taster ikke inn feil e-mail. Hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå