DJ-Stigma Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hei. Jeg hadde levert inn en defekt lader på elkjøp den 28.des altså før nyttår. Når jeg skriver inn referanse nr på lagersjekk på siden til ekjøp, står det "Produkt sendt i retur fra verksted" vil det si at produktet er på elkjøp allerde? Takk. Endret 9. januar 2010 av DJ-Stigma Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tror det betyr at verksted har sendt tilbake, altså den er i posten på vei til deg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det betyr at produktet er på vei til Elkjøp. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 at det går fra verksted kan ikkje bety så mykje anna en at det er på veg fra verksted til deg nei. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 at det går fra verksted kan ikkje bety så mykje anna en at det er på veg fra verksted til deg nei. Stemmer det, produktet blir sendt til elkjøp, ikke til meg i posten men jeg tror jeg har fått svar jeg, så takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå