Gå til innhold

Siemns SX1, og Siemens posisjon i markedet!


Anbefalte innlegg

Så T610 ikke vil være markedets beste telefon i en like lang periode som T68i var det. Molna mente jo at S45 var på høyde med T68, men T68i var jo nesten på høyde med Siemens S55 som er en langt nyere telefon. SL55 kan vel heller ikke sies å være like bra som T610, så vi får håpe for molnas del at SX1 kommer innen kort tid, i løpet av sommern ?

 

Uansett molna, trodde ikke Siemens posisjon i markedet skulle være å ha den mobilen med best teknologi, selv om de ofte har kommet med ny teknologi. Det er bare det at i mange tilfeller så har de kommet med teknologi markedet ikke har verdsatt nok til å betale mer for.

 

Trodde de satset på pålitlighet og traust design ? For å vinne de store markedsmassene ? Hva er ditt synspunkt for den posisjoneringsstrategien jeg ser på som Siemens sin ? Regner med at den er ganske godt oppfattet blant allmennheten, og hvis dette ikke stemmer med Siemens sin oppfatning, burde de kanskje prøve å reposisjonere seg i markedet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du klarte å sende denne teksten som innlegg på forumet i stede for pm... Hva er egentlig vitsen med dette innlegget JZA? Du spør ikke oss andre brukere av forumet om noe, og du taler direkte til en person. Dessuten er det dårlig bruk av emnefeltet.

 

Forresten, så er faktisk S45 en _meget_ god telefon, og hadde ikke fargeskjerm hvert så viktig for meg kunne jeg like godt valgt S45 som min T68i...

 

Uansett unødvenig post.

 

P.S: Gleder meg som et barn til SX1 kommer i butikkene i Norge...

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg retter den mot molna er at han garantert kommer til å skrike høyest, og han har i alle fall etter sin egen mening mest greie på siemens av de her inne. Men poenget er jo at hvem som helst skal komme med sitt synspunkt.

 

Særlig hva dere føler er Siemens posisjon i markedet ? Merkenavnet Siemens innenfor mobil-bransjen ? Tenker fort på C25 jeg, verdens værste mobil omtrent ? Fælt ett-linjes-display. Piper og uler uansett hva du trykker på, kunne aldri tenkt meg en sånn tlf gitt, aldri. Mye heller Nokia 5110!

Lenke til kommentar

Ok, greit, men hvis du ikke skifter emne-feltet er det det samme som å be om at posten skal stenges.

 

Jeg har selv aldri hatt en Siemens, men vi har hatt 3 av dem i huset. Alt jeg kan si er at for min del så er Siemens en av de få mobil produsentene jeg virkelig har stor tillit til. Føler også det blir veldig feil og sammenlikne Siemens C25 med Nokia 5110, men det er nå så. Jeg synes Siemens har brukervennlige systemer, god nytenking og nyskaping og bra service. Finner ikke noe å klage på i farten. Etter min mening er altså Siemens en av Europas fremste mobilprodusenter.

 

Forresten ett spennende tema det der med hvordan folk oppfatter forskjellige produsenter. I alle fall hvis flertaller av innleggene blir lengre og mer tegnrike en Trio's :)

Lenke til kommentar

Designet til siemens = yucky.gif

 

Dvs, SX1 og den lille runde saken med litt rødt (SL55?) ser faktisk stilig ut, men det er de eneste! Siden begge de er ganske nye, kan jo det bety at Siemens har begynt å lage kule mobiler?

 

OS'et til Siemens har også vært helt elendig. Har ikke prøvd så mange, men uff, de jeg har prøvd har vært elendig. Min mor kjøpte seg en Siemens en gang, men etter en uke kjøpte hun seg ny pga det var så dårlig skrift, dårlig display, og generelt vanskelig å bruke.

 

Men SX1 har jo Symbian, så den kan nok bli en suksess!

 

Btw, hva mener du med at T610 ikke vil være makedets beste telefon i like lang periode som T68i?

Hvis vi ser bort fra størrelse og vekt, så er vel Nokia 3650 noen hakk over T610?

Lenke til kommentar

Hvis du skal gå etter markedets BESTE telefon når t68i kom ut, så var heller ikke t68i markedets BESTE telefon. Det må ha vært Joey som den har hett senere. Den kostet da litt over 10000,- og var en smartphone.

 

Men hvis man skal si i forhold til brukervennlighet, størrelse, pris osv. så er jo t610 nærmest markedets beste telefon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...