Aerow Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvis jeg kjøper Toca Race Driver 3, Need For Speed Shift og Dirt 2 og denne maskinen går i stykker (Den er litt ødelagt) og får meg en ny, kan jeg da få de spillene på den nye PC'en eller må jeg kjøpe dem på nytt? Har tenkt til å kjøpe dem på CDON og laste de ned rett på maskinen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vil tro det er nok å logge deg inn på kontoen din og laste dem ned på nytt. Lenke til kommentar
Distratto Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sjekket raskt innom siden, og kom innpå denne FAQ'n: http://downloads.cdon.com/index.phtml?acti...gation_id=23560 Sitat: "Spill Q. Hvordan laster jeg ned spillene en gang til? A: Du har tilgang til alle spillene du har kjøpt på redownloadsiden." Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 jeg vil bare tilføye at det er IKKE lovlig å gjøre dette! det står på alle spill; "All rights reserved!" det ingluderer "copyright" -Hooper- Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hooper: Det der kan umulig stemme... Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hooper: Det der kan umulig stemme... det gjør nok det. det er som nedlastning. du kan ikke bruke spillet på andre en din egen PC. har du 2 egene PCer er det ok. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Eh, om jeg har en CD/DVD til et dataspill kan jeg installere det på alle maskinene jeg vil. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Eh, om jeg har en CD/DVD til et dataspill kan jeg installere det på alle maskinene jeg vil. du kan like godt laste det opp på thepiratebay! det er akkurat det samme! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Så det du mener er at han ikke kan laste ned et spill han har kjøpt på CDON og laste det ned på nytt igjen når maskinen hans blir ødelagt? Selv om CDON sier man kan? Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 nei, men at man har det på flere PCer samtidig er ikke låv Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har da haugevis av spill som er på forskjellige pc'er. Vet ikke hvor mange maskiner jeg har installert Sim City 4 på. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) 1. Hvem pokker kjøper seg rettighetene til en nedlasting fra CD-on? Da er jo Steam et 100 ganger bedre alternativ. 2. Om du først kjøper et spill som du laster ned fra CD-on så er det overhode ingen grunn til at du ikke skal kunne laste det ned en gang til. Men hvorvidt du kan spille spillet på begge PCene samtidig er en helt annen sak. Mest sansynlig ikke. 3 eller 4. @Hooper; Du er helt på jordet. 4 eller 3. @Everyone else; Don't feed the forum troll. Endret 10. januar 2010 av Joney Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Har du kjøpt og betalt en serial key kan du kjøre spillet på så mange pcer du vil! Du kan bare ikke kjøre de samtidig. Endret 10. januar 2010 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Joney Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skal ikke starte den en gang. Selv om det er fristende Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Eh, om jeg har en CD/DVD til et dataspill kan jeg installere det på alle maskinene jeg vil. du kan like godt laste det opp på thepiratebay! det er akkurat det samme! Haha, dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 nei, men at man har det på flere PCer samtidig er ikke låv Jeg vil ikke si at man har det på flere PCer når den ene PCen man har det på blir ødelagt. Det er jo sikkert en av grunnene til at CDon har ordnet slik at det er mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå