LysDiode Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Nå i jula en gang installerte jeg Nero 9, og det så ut til å fungere bra. Men neste dag da jeg starta pc'n, kom Windows (7) med masse meldinger om at Nero kom i "konflikt" med "systeminnstillingene", og at jeg burde lasta ned den nyeste versjonen av programmet. Det viste seg at det var den jeg hadde, men jeg merket ingen problemer bortsett fra alt maset fra Windows, så jeg ignorerte hele saken. Helt til idag, da jeg skulle brenne en CD. iTunes kom med meldingen "Fant ikke brenner eller programvare..". Gikk til Min Datamaskin og fant ut at det ikke var mulig å se CD stasjonen, (E:). Har avinstallert Nero og tatt systemgjenoppretting, men det hjalp. Har også sett etter i BIOS, men finner ingen valg rundt å finne en spesifik CD stasjon eller noe lingnende. Strømmen er tilkoblet, og all mekanikken ser ut til å fungere. LED lyset virker, skuffen kommer ut og inn osv, men systemet reagerer ikke på noe angående CD stasjonen. Hva skal jeg gjøre? På forhånd takk! Edit: Har også prøvd med en annen CD stasjon, men det virker ikke noe bedre. La inn bilde: Endret 9. januar 2010 av LysDiode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå