sNiPeR dUdE Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Denne mld får jeg når jeg spiller CM4. Ikke alltid, men det er av og til. Jeg trykker på "ikke send" og da detter jeg ut av spillet. Er det noen som hvet hvorfor denne mld kommer opp? Takker for alle svar Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Finnes det ikke en "knapp" i XP som disabler dette error greiene da ? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Samma her skjer sånn innimellom.. irriterende som fy.. :x vet ikke hva som forårsaker det. Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Finnes det ikke en "knapp" i XP som disabler dette error greiene da ? Hvis det finnes en løsning på problemet er det jo knall.. Veit du mere denne "knappen"? Lenke til kommentar
Gobo Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har aldri skjedd med meg. Har du alle patchene? Hvis ikke finner du dem på www.sigames.com Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Det løser ikke problemet, men hvis du høyreklikker på My Computer, velger Properties, Advanced, Error Reporting så finner du ut hvordan du disabler denne meldingen. Men som sagt, problemet blir ikke borte. Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Har aldri skjedd med meg. Har du alle patchene? Hvis ikke finner du dem på www.sigames.com Har EP1 og EP2.. har bare ISDN, så gidder ikke ta EP3 ennå.. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 den er jo bare på 45mb da, tar jo ikke lange tiden det, lag deg litt mat mens du downer Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Har fått meg EP3 nå, men det skjer jo fortsatt.. Jeg får bare lagre hyppig. Men det tar jo så j***** lang tid nå. Tok ikke så lang tid før. Det skjer ikke så ofte da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Har du sjekket på SIGames' forum? Det er jo tilholdsplassen til de som har laget det, og de burde kunne hjelpe. www.SIGames.com Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Har spørt på CMNorge sitt forum nå, men det tar sikkert litt tid før noen svarer, det er jo nesten ingen inne på det forumet.. hvertfall ikke samtidig.. Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 spillet har begynt å klikke sånn som du beskriver det, etter at eg la inn EP 3.....! Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Hos meg skjedde det også før jeg la inn EP3.. så tror ikke det har noe med saken å gjøre, hvertfall ikke i mitt tilfelle da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå