Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg tviler litt på at jeg hadde lagt opp stikkontakter osv. om jeg ikke hadde gått elektro... Det fine er jo at jeg har fått jobba med hylla i skoletiden, og fått ledninger og skruer. Skjæreverktøyet (ELKO-kniven) fikk jeg også låne av skolen, siden jeg har hylla hjemme nå ;)

 

Jeg lurer enda på hvordan jeg skal gjøre det med hyller osv. Jeg har jo planer om å ha noen mindre hyller for å oppbevare andre ting.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Takk! Nå må jeg bare få kuttet hull til I/O-panelet og toppen av DVD-spilleren, og kanskje gjøre den litt finere med tanke på utseende... Jeg tror også jeg skal lakke PSU-en så den passer til dekselet og resten av kabinettet.

 

Jeg håper bare den ikke blir får varm med tanke på at harddisken ligger klemt mellom PCI-kontaktene og DVD-spilleren...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Det som gjenstår nå er å feste transformatoren, lage hull til ladningene som går fra lysene, feste kabelkanalen, koble opp ledningene, og kanskje skifte lista som sprakk...

 

:p

 

Hvordan skal jeg ellers kunne lage noe spenning på TG?ph34r.gif

 

Neida :p Det skal så klart stå ledningene... Det er rettet opp nå :)

 

Takk for at du at du leser så nøye igjennomthumbup.gif

 

 

 

Fin update, er spennende å se hva du gjør med hylla. :)

 

Bra du liker det! :)

 

Jeg har nå koblet opp den ene stikkontakten, dimmeren, transformatoren, og dratt ledningene (de som skal opp til den øverste stikkontakten) opp igjennom kabelkanalen.

 

Jeg har tatt noen bilder, men jeg satser på å legge ut en større oppdatering etter neste arbeidsøkt i stedet for å legge ut en liten nå.

 

Det som gjenstår nå er å...

 

- kutte til så den delen av kabelkanalen som går igjennom midtplata skilles fra den nedre delen som skal kunne åpnes

- feste kabelkanalen

- skru fast transformatoren

- lage hull til, og koble til en ledning som skal føre strøm til og fra hylla

- lage hull til ledningene som går fra lysene til transformatoren

- muligens skifte lista som sprakk

- feste headset-kroken

- feste hjulene

-feste veggfeste til PC-skjermen

 

Jeg får senere vurdere om jeg kanskje skal ha vifter på hylla. Om jeg skal det må jeg nok få fatt i noen 120mm-vifter e.l. ettersom jeg kun har de som fulgte med PC-kabinettet :p

 

Jeg lurer enda på hva jeg skal bruke viftestyringene til, har dere noen forslag?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Blir bra ryddig den hylla. :thumbup:

 

Ja, det er jo meningen at dens skal være ryddig i og med at den skal brukes utenom TG også ;)

 

Jeg har en gammel bærbar DVD-spiller som jeg tenkte jeg kunne koble til PC'n og henge opp i hylla på en eller annen måte (som en liten ekstra skjerm, eller til bruk med HTPC'n om jeg tar med den), men jeg vet ikke hvordan jeg skal få koblet den til PC'n... Jeg har mulighet for å koble den til S-video og RCA/Composite men har ikke peiling på hvordan jeg skal få koblet det til VGA eller DVI... Det kan muligens funke å koble S-video direkte på grafikkortet, men jeg testet med den bærbare og da får jeg ikke signaldontgetit.gif

 

Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...