Meh. Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg tenker kanskje jeg skal gå til innkjøp av MDF snart og i den anledning lurer jeg veldig på hvordan jeg skal feste strømforsyninga i serveren Har dere noen idéer å kommer med? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei, kult prosjekt Hva med og bruke noe slikt? Link , tror det ville funka i din server. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Mener du at jeg skal kutte av et slikt "deksel" av et gammelt kabinett, eller kjøpe et sånt løst? Hvor får jeg i så fall kjøpt det? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er ikke sikker på hvor de selger sånne, men enkelte kabinetter har sånne skrudd fast bak. Men jeg kan sende deg mitt, om du ikke har et lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=104736 ? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kongkake: Jeg alltid snill etter en god natt søvn Det var ikke spesielt mye info om den plata der :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Du sover altså dårlig før skolen? Nei, var ikke så mye info om plata, men ser ut til å passe da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Men jeg kan sende deg mitt, om du ikke har et lett tilgjengelig. Det ville vært flott, men kan du ta et par bilder av det så jeg kan se hvordan det ser ut? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=104736 Den var overraskende dyr... Spesielt når hovedkortbrett bare koster 100 kr mer... Det var ikke spesielt mye info om den plata der :!: Nei, og jeg skjønner ikke hvordan de får noe som har en bredde, høyde og dybde på 0mm, til å veie 200g og være svart... Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Skal ta noen flere bilder når jeg har digitalkamera tilgjengelig. tenker det er rundt 15-16 tiden. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Sånn tror jeg. Om du vil ha av noen andre vinkler får du si i fra Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Bilde5 Bilde6 Endret 17. februar 2010 av iver.no Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Det ser jo bra ut det der, men du trenger nok ikke sende den enda, i og med at jeg ikke har skaffet MDF-plater enda EDIT: Hva er greia med at alle skal ha bilde av tærne sine? (Se bilde 2) :!: Endret 17. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ang tærme så har det seg slik det er et vist menneskelig behov for og vise de frem, derfor deltar de på så mange bilder som mulig :O Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er ikke sikker på hvor de selger sånne, men enkelte kabinetter har sånne skrudd fast bak.Men jeg kan sende deg mitt, om du ikke har et lett tilgjengelig. Jeg tror jeg også har et, hvis du trenger Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Flott! Vi får se om jeg trenger det etter hvert Endret 18. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg skulle gjerne ha modda litt på en Logitch VX Nano som jeg bruker med den bærbare PC'n, men har dere noen idéer om hvordan jeg kan bygge en ut og lage den litt større? Jeg tenker å ha en størrelse lignende Logitch G5 eller noe i den duren. Det eneste jeg lurer på er hvordan jeg kan gjøre dette, og hvilke materiale jeg skal bruke. Har du en idé? Da er det bare å skrike ut! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hva med å støpe en ny form til musa i glassfiber? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Det kunne sikkert funka, men hvordan skal jeg i så fall gjøre det? Hva trenger jeg? (Jeg har som du kanskje skjønner aldri støpt noe i glassfiber ) Endret 18. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå