Meh. Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Daså. Kunne tenkt meg et veggfeste som ikke bygger så mye ut fra veggen som det jeg har nå, men må ha tilting. Ja, det er praktisk med tilting, men jeg tviler litt på at jeg vil trenge det noe særlig på TG Hadde jeg hatt det som en fast ordning ville jeg nok ha godt for noe "mer avansert" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ser den.. Nei, da er det like greit å gå for det billigste. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Hvordan er stemningen for en aldri så liten OT-oppdatering med bilder og video? I dag har jeg drevet med et lite side-prosjekt som omhandler lysdioder og musikk Endret 31. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Alltid en god stemning for en OT-update Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Da blir det nok en liten oppdatering i løpet av kvelden Jeg må bare få tatt noen bilder og lagd en video så skal dere få litt OT å hvile øynene på Endret 31. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Beklager at jeg ikke har fått lagt ut noen oppdatering i dag Jeg har hatt mye å gjøre, så da får den nok heller bli en del av morgendagens oppdatering Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Oppdatering#10 Lister, og av-/på-bryter til OT-prosjektet... Beklager at jeg nok en gang ikke har klart å holde tidsfristen jeg hadde satt Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Begynner å se bra ut den hylla da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Nå har jeg endelig fått testet hvordan PC-kabinettet passer i hylla. Dessverre ble det ikke mye plass til overs, men bak kabinettet ble det masser av plass Spørsmålet blir om jeg skal legge ut en liten oppdatering i dag, eller en stor og feit en i morgen... Selv stemmer jeg for sistnevnte om ingen har noe i mot det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Nå har jeg fått tatt mange titalls bilder, men problemet er at det vil ta evigheter å laste dem opp... Jeg gidder ikke resize dem enda mer, så jeg får se om de ikke finner veien opp på nettet i løpet av morgendagen i stedet... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Det er godt å høre (lese) siden dagen i dag ikke ble helt som forventet, og bildene har dessverre ikke funnet veien opp på nettet av seg selv Endret 4. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Oppdatering#11 Pakken fra mhsalangli har kommet! Tusen takk for alle delene! Her har dere en haug av bilder (70 stk totalt) dere kan kose dere med nå på fredagskvelden Dessverre ble ikke alle bildene så gode, jeg liker ikke autofokusen på kompaktkameraet... Hva tror dere poenget med OT-prosjektet er? Det kommer forhåpentligvis video av hvordan det funker i løpet av helgen Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du må virkelig få deg et større hovedkort i Dark Revolution. OT-prosjektet har jeg ikke peiling på hva er for noe, og for å være ærlig var denne updaten her litt rotete. Men for all del, alltid nice med nye bilder. HW-en til HTPC-en begynner å ta seg opp nå. Sleng inn et HD5450 elns og den burde dra HD-video uten problemer. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Jeg skjønner at den ble litt rotete, det var ikke så lett å holde orden på 70 bilder... Kjøp av hw til HTPC-en blir det nok ikke noe av på en god stund Endret 5. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du er tilgitt. Kan overtale mormor til å kjøpe seg nytt skjermkort, så kan jeg sponse deg med et Radeon X2400 Pro. ;b Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Endret 5. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er jeg langt ut på jordet når jeg tipper at "OT-prosjektet" er en dings/bokks som blinker i takt med musikk? Ser sånn ut etterson hvordan komponenter du har brukt og hvordan ting er koblet opp Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Nei, du er ikke så langt ute på jordet, for det er nettopp det som er poenget ed OT-prosjektet Jeg har hatt det kobla opp før, men ikke i noen "fin" boks e.l. så jeg tenkte det var på tide å gjøre den finere og mer praktisk. Det er jo ikke snakk om noe avansert oppkobling, siden det startet opp med at jeg ville lære meg mer om elektronikk osv. for sikkert over et år siden Men til å være selvlært synes jeg nå det ble greit nok... Det som er litt kjipt er at den høyre dioden som skal blinke i takt med musikken (hovedsaklig bassen) på høyre høyttaleren, lyser svakere enn den venstre, og i det siste har lyset blitt enda svakere... Det kan nok være jeg må bytte ut dioden(e) om ikke alt for lenge, ettersom jeg synes det er litt kjipt med forskjellig styrke på dem. Potensiometeret stiller forøvrig styrken på diodene... Grunnen til at jeg brukte krympestrømpene på den måten jeg gjorde, er at jeg rett å slett ikke gadd å fikle unødvendig med å lodde ledningene med tuppene mot hverandre, så jeg gjorde det i stedet på "den enkle måten" Endret 5. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Weeeiiieeee Jeg hadde rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå