Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods

Anbefalte innlegg

Jeg er fullt klar over hva molex er (Gul - 12V, 2x Svart - GND/Jording, Rød - 5V, om jeg husker rett), men jeg har ikke noe bruk for det ;) Ingen av viftene jeg har bruker molex (borsett fra de jeg har koblet til en hjemmemekka liten adapter som du for såvidt kan se et par bilder av i arbeidsloggen). Kun et par av de små (30-60mm) viftene mine bruker 3-pin om jeg husker rett. Noen bruker unormale 2-pin kontakter, og noen har ikke kontakt i det heletatt ;) Jeg tror nok i så fall at jeg må sette i kontakten til loddebolten :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det, KongKake :)

Nå har jeg fått bestilt veggfeste til PC-skjermen, 100m Cat.5E-nettverkskabel, og Modern Warfare 2 :) I tillegg kommer det nok en eller to aldri så små overraskelser i posten om noen dager, som jeg regner med kan bli til et par flotte oppdateringer :fun:

Lenke til kommentar

Joa... Det må jeg vurdere :hmm: Rammen rundt spotlightene er jo sølvfarget så det kan faktisk passe ganske godt :cool:

Jeg får bare se om lommeboka strekker til, så foreløpig får den klare seg uten noen form for lakk/maling ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
100m internett kabel ja :O

Angående MW2 MP så er vel det to "spill" som er innstalert, det er Singleplayer og Multiplayer, prøv å kjør Modern Warfare 2 MP etc. ;)

Så klart har jeg kjørt MP... Og om man kjører SP først får man jo valg om å kjøre MP, så det har jeg gjort ;)

Lenke til kommentar
Interessant veggfeste. Hvordan er det? Noe vinklingmuligheter og sånn? :)

Nei, det er bare et helt enkelt veggfeste uten noen mulighet for vinkling. Det er et fastmontert vater på den delen man skrur fast i veggen, noe som er veldig kjekt med tanke på montering. Det koster forøvrig 49,- på Dustin Home ;)

100mhz er hastigheiten kabelen kan overføre signal. Skulle kanskje ha vore 125 mhz men trur ikkje det har nokon praktisk betydning.

Oki :hmm: Jeg har bare ikke hørt noe om det når det gjelder kabler ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...