Meh. Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Nydelig! Vel verdt ventetiden. Tusen takk! Hyggelig at du fortsatt følger med selv om det har gått omtrengt et og et halvt år siden jeg startet dette prosjektet! Du får leke litt med pwm utgangene. Kan jo få lyset til å pulsere ut og inn når pc'en er i dvalemodus eller noe slikt. Ja, jeg får nok leke meg litt mer Endret 26. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg tenkte jeg skulle lakkere noen av viftene mine, pusset du ned plastikken på viftebladene før du lakkerte, eller bare sprayet du over? Nei, jeg grunnet først og så lakket jeg med farge. Ikke noe mer enn det Okey, da vet jeg hva jeg skal gjøre snart Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Kjempenaice lakk resultatet ble kjempebra eller alt ser kjempebra ut lykke til med de siste 5%, jeg følger med, som jeg har gjort hele veien Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 og du mr.Greenray er ikke alene om og ha fulgt med hele veien var redd du hadde glemt prosjektet en stund siden det tok så lang tid men jeg skjønner hvorfor når jeg ser alt det utrolige arbeidet du har gjort her, jeg har sett mange prosjekter både her på HW og på utelandske forum og jeg mener at dette er på min topp 20 liste kudos til deg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 Kjempenaice lakk resultatet ble kjempebra eller alt ser kjempebra ut lykke til med de siste 5%, jeg følger med, som jeg har gjort hele veien Takktakk! og du mr.Greenray er ikke alene om og ha fulgt med hele veien Ja, det er flere her som har fulgt med lenge. Takk til dere alle for hjelpen og støtten underveis! var redd du hadde glemt prosjektet en stund siden det tok så lang tid men jeg skjønner hvorfor når jeg ser alt det utrolige arbeidet du har gjort her, jeg har sett mange prosjekter både her på HW og på utelandske forum og jeg mener at dette er på min topp 20 liste kudos til deg Takk for det! Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Steike, har smått sett innom dette prosjektet, liker føttene. Men lurer litt på hvordan LED'sa er kobla osv.? Sorry for 'mas' om du allerede har nevnt det i tidligere poster, men så kjapt over uten å finne no Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Steike, har smått sett innom dette prosjektet, liker føttene. Men lurer litt på hvordan LED'sa er kobla osv.? De fire lysdiodene i hver fot er parallellkoblet slik at de ved et hvert tidspunkt lyser likt. Jeg planlegger å ha indivituell styring av hver fot, slik at jeg f.eks. kan skru av en og en, om jeg noen gang skal få bruk for det. Akkurat nå er ikke lysdiodene koblet til, derfor er det ikke noen lys i de på bildene i den siste oppdateringen. Men dette er en del av de 5 prosentene som gjennstår. I videoen tror jeg jeg koblet det opp omtrent slik. Sorry for 'mas' om du allerede har nevnt det i tidligere poster, men så kjapt over uten å finne no Det er bare hyggelig med litt mas Endret 27. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 For min del må du gjerne droppe inviduell styring av hver fot. Ser virkelig ingen hensikt med det. Gleder meg til å se det helt ferdige resultatet da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2011 Forfatter Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Jeg må si jeg har fundert over hvilken glede jeg kan ha av det, men siden det bare krever 4 stk transistorer og 4 stk motstander er det jo ikke så alt for mye ekstra jobb med det. Om hver fot skal kobles til Arduinoen er det i hvert fall greit å ha muligheten til individuell styring. Vi får se hva jeg får tid til å gjøre framover. Jeg har mye annet å gjøre i tiden framover. Endret 27. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 De fire lysdiodene i hver fot er parallellkoblet slik at de ved et hvert tidspunkt lyser likt. Jeg planlegger å ha indivituell styring av hver fot, slik at jeg f.eks. kan skru av en og en, om jeg noen gang skal få bruk for det. Hva med å montere på et slags delefilter på LED'sa, to tar bass, en tar mellomtone og en tar diskant? Hadde jo vært smått tøft. Evt. fått hver av føttene til å lyse forskjellig mtp bass/mellomtone/diskant Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Ja, det kunne vært morsomt det, men jeg tror jeg satser på å ha det sånn det er nå først og frems. Jeg har ikke alt jeg trenger for å lage delefilter, så det får i så fall komme senere. Endret 28. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2011 Det skjer stadig noen forandringer og i det siste har det vært framgang på flere områder. Dessverre blir det ingen oppdatering helt med en gang, i og med at jeg først og fremst konsentrer med om å få gjort kabinettet mest mulig ferdig før søndag. Søndag er nemlig fristen på Cooler Master sin konkurranse, og selv om jeg ikke blir 100% ferdig til den tid, har jeg i hvert fall kommet veldig langt. Pakken med diverse forlengere og adaptere som jeg bestilt e for en god stund siden har ikke kommet enda, fordi det er et par av kablene som ikke er på lager Håper dere holder ut ventetiden! For dere som ikke takler ventetiden, kan det lønne seg å ta en titt innom konkurransesiden de kommende dagene. Bildene der er nok de som tidligst blir oppdatert. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Cooler Masters case mod konkurranse! Selv om det ikke er noen stor oppdatering, kan dere i hvert fall finne noen nye bilder av kabinettet på deltagersiden min. Endret 7. juni 2011 av Meh. 2 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Skulle gjerne gjort det, men tror ikke det er så lurt nå rett før eksamen Endret 16. mai 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Nominert til "Mod of the Month"! Har du en bruker på Bit-tech.net? Stem! Endret 7. juni 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jo flere som stemmer, jo bedre! Jeg har vel ingen realistisk sjanse til å vinne noe, med tanke på de andre kabinettene som er nominert, en det er jo uansett gøy å bli nominert Endret 7. juni 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Pakken med forlengere og viftefilter har endelig kommet! Alt er montert, så jeg håper på å få lagt ut en ny oppdatering i morgen, hvis jeg får tid. Viftefiltere og nye vifter til serveren, SNEMEIS, har også kommet, så det blir nok en oppdatering der også om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå