Meh. Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Nå har jeg demontert det som skal demonteres før jeg begynner å lakke. Men før jeg lakker skal jeg nok sparkle og pusse litt. Siden jeg ikke har et reservekabinett med plass til ATX-kort forblir PC-en demontert fram til alt er lakket ferdig. Dermed kan det hende det ikke kommer noen oppdatering før den tid. Håper dere er like spente på resultatet som meg! Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Er du på TG ell? Vil komme bort en tur Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Skulle ønske jeg var det, men jeg er hjemme og lakker kabinettet og viftene Endret 20. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Nå er kabinettet ferdig lakket! Dermed gjenstår det bare å få lakket ferdig føttene, hovedkortbrettet og de 5-6 siste viftene. En ny oppdatering kommer når jeg har fått montert sammen alle delene. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Nå vil jeg si kabinettet er 95% ferdig! Nesten alt er lakket. Noen av I/O dekslene til hovedkortbrettet og en viftegrill til 80mm vifta står igjen, men ellers skal alt være lakket. Jeg venter fortsatt på en pakken fra tyskland. Den skal inneholde en del forlengere og spilttere. Sidedørene er ikke montert helt enda, men maskinen står og surrer i skrivende stund. Jeg har tatt mange bilder, så jeg håper jeg får lagt ut en ordentlig oppdatering i løpet av uka! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Holder det med 114 bilder, eller må jeg laste opp en video eller to i tillegg? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Trenger nok et par videoer i tillegg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg laster opp en nå, så får vi se hvor lang tid det tar Endret 26. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 115 bilder og 3 videoer, så er det greit Neida, holder med 114 bilder og noen videoer Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Mens dere venter kan dere jo ta en titt på en liten smakebit her! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Må prøve det der! Fin guide1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Skikkelig tøft. Er det litt Arduino action jeg ser i en videoen? Ble et virkelig bra resultat må jeg si Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Dette ble jo bra! Stå på videre Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Oppdatering#27 Lakking! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg tenkte jeg skulle lakkere noen av viftene mine, pusset du ned plastikken på viftebladene før du lakkerte, eller bare sprayet du over? Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Aaaah, jeg sikler! Hærlig resultat. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Fin guide1 Takk! Skikkelig tøft. Er det litt Arduino action jeg ser i en videoen? Ble et virkelig bra resultat må jeg si Takker. Ja, det er en Arduino som står der, men til akkurat det dere ser på videoen trenger jeg ikke bruke mer en en transistor. Jeg håper å få gjort no litt mer avanser med lysdiodene og Arduinoen, men det tar tid å få gjort alt sammen Dette ble jo bra! Stå på videre Takk igjen. Jeg tenkte jeg skulle lakkere noen av viftene mine, pusset du ned plastikken på viftebladene før du lakkerte, eller bare sprayet du over? Nei, jeg grunnet først og så lakket jeg med farge. Ikke noe mer enn det Aaaah, jeg sikler! Hærlig resultat. Takk! Endret 26. april 2011 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Nydelig! Vel verdt ventetiden. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Takker. Ja, det er en Arduino som står der, men til akkurat det dere ser på videoen trenger jeg ikke bruke mer en en transistor. Jeg håper å få gjort no litt mer avanser med lysdiodene og Arduinoen, men det tar tid å få gjort alt sammen Du får leke litt med pwm utgangene. Kan jo få lyset til å pulsere ut og inn når pc'en er i dvalemodus eller noe slikt. Endret 26. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå