Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods

Anbefalte innlegg

Nå har jeg demontert det som skal demonteres før jeg begynner å lakke. Men før jeg lakker skal jeg nok sparkle og pusse litt.

Siden jeg ikke har et reservekabinett med plass til ATX-kort forblir PC-en demontert fram til alt er lakket ferdig. Dermed kan det hende det ikke kommer noen oppdatering før den tid.

Håper dere er like spente på resultatet som meg! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vil jeg si kabinettet er 95% ferdig! Nesten alt er lakket. Noen av I/O dekslene til hovedkortbrettet og en viftegrill til 80mm vifta står igjen, men ellers skal alt være lakket.

Jeg venter fortsatt på en pakken fra tyskland. Den skal inneholde en del forlengere og spilttere.

Sidedørene er ikke montert helt enda, men maskinen står og surrer i skrivende stund.

Jeg har tatt mange bilder, så jeg håper jeg får lagt ut en ordentlig oppdatering i løpet av uka! :)

Lenke til kommentar

Fin guide1 ;)

Takk!

Skikkelig tøft. Er det litt Arduino action jeg ser i en videoen? Ble et virkelig bra resultat må jeg si :thumbup:

Takker. Ja, det er en Arduino som står der, men til akkurat det dere ser på videoen trenger jeg ikke bruke mer en en transistor. Jeg håper å få gjort no litt mer avanser med lysdiodene og Arduinoen, men det tar tid å få gjort alt sammen ;)

Dette ble jo bra! :D Stå på videre :)

Takk igjen.

Jeg tenkte jeg skulle lakkere noen av viftene mine, pusset du ned plastikken på viftebladene før du lakkerte, eller bare sprayet du over?

Nei, jeg grunnet først og så lakket jeg med farge. Ikke noe mer enn det ;)

Aaaah, jeg sikler! Hærlig resultat.

Takk! :)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Takker. Ja, det er en Arduino som står der, men til akkurat det dere ser på videoen trenger jeg ikke bruke mer en en transistor. Jeg håper å få gjort no litt mer avanser med lysdiodene og Arduinoen, men det tar tid å få gjort alt sammen ;)

Du får leke litt med pwm utgangene. Kan jo få lyset til å pulsere ut og inn når pc'en er i dvalemodus eller noe slikt.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...