The Crusher Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 var vel vært det, men var litt for mye ventetid.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Beklager at det ikke ble noen oppdatering i dag. Jeg har vært opptatt med å bli "ferdig" med kabinettet, så det har blitt lite tid til alt annet. Som plaster på såret har jeg lagt ved en kort video av lysdiodene i føttene. Når det er sagt, nå er nesten alt montert i kabinettet, og PC-en er mer eller mindre klar til bruk! http://www.youtube.com/watch?v=n-7cZjvkD2w&feature=channel_video_title Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Nice ! Sitter å venter på update så lenge jeg da Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Veldig tøft! Hvordan styrer du lysene ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg tror han bruker en dimmer og brytere. Ser slik ut iværtfall Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg bruker en enkel vippebryter i tillegg til at jeg nå har de koblet til viftestyringen fra Lamptron. Ja, det ville blitt det samme med et potmeter, men akkurat nå var det enklere å bruke viftestyringa Neste oppdatering blir etter alt jeg kan skjønne ganske omfattende og sikkert også spennende! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Oppdatering#26 Hull til PSU-vifte, hull til vifter i sidedør, festing av hovedkortbrett og yttre frontpanel, kobling av lysdioder, testing av lysdioder, liming, kutting, fresing og montering av vannrett skilleplate, fresing og pussing av kant til hovedkortbrettets skruer, og montering av "alt"! Endret 7. mars 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Rått! Du har virkelig jobbet med prosjektet du! Bra jobba! Veldig veldig fint ble det. Ser fram til neste update, om det kommer noen flere da.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Takker! Ja, jeg regner med at det blir noen oppdateringer om blant annet kabler, sparkling, pussing, lakking, og muligens enn mer avansert måte å styre diodene på (hint: arduino). Endret 7. mars 2011 av Meh. Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Meget pent arbeid Meh.! Gir inspirasjon Føttene dine var meget p0rno! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg digger det! Nå gjenstår vel bare lakkering? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Ja, det er noen andre småting også, men det er hovedsaklig bare lakking igjen. Det tar nok en liten stund før jeg går i gang med lakking, men alt skal være 100% ferdig til 15. mai. Endret 7. mars 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Det gjør jeg også! Jeg har lagt noen av planene for å modifisere kabinettet fra den gamle Fujitsu Siemens-en, skal jeg lage en ny logg allerede nå, eller vente til jeg blir helt ferdig med dette kabinetet? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Om du venter til du er ferdig med dette, så slipper du kankje litt mas med updates der. om du poster nå, så vil nok mange følge med tror jeg. Iværtfall, jeg skal følge med Du kan vel starte den nå, komme med noen updates innimellom, samtidig som du jobber med dette prosjektet Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Om du venter til du er ferdig med dette, så slipper du kankje litt mas med updates der. om du poster nå, så vil nok mange følge med tror jeg. Iværtfall, jeg skal følge med Du kan vel starte den nå, komme med noen updates innimellom, samtidig som du jobber med dette prosjektet Ja, om jeg starter nå snart, kan jo dere kanskje komme med noen innspill til hva dere synes jeg burde gjøre? Noen stikkord: - Bytte prosessor - Flere og stillere vifter - Flere harddiskfester - Vibrasjonsdempende føtter - Lakking i uvisst farge - Muligens skaffe SATA-disker Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Utrolig bra med tanke på alt! gjennomtenkt og fint! likte også ryddinga sålangt ut av det jeg så keep up the good work Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Jeg har fått bestilt flere kabler, viftefilter, skruer og muttere, så jeg håper på å få gjort litt i påsken. Jeg får vel se om jeg får tak i lakk snart også. Tre Yate Loon vifter er også bestilt til serverkabinettet (Fujitsu Siemens), så jeg starter kanskje et nytt prosjekt om ikke alt for lenge. Jeg må bare legge noen litt mer detaljerte planer først. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Nå har jeg fått tak i to bokser grunning og fire bokser rød spraylakk, så nå er det nok ikke så veldig lenge til jeg begynner lakke! I tillegg har jeg startet mitt neste prosjekt, som foreløpig blir kalt "Hjemmeserver". Håper dere har noen idéer å komme med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå