Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser nå bra ut. :) Kommet frem til hvordan du skal feste pultene og slik da?

Nei, jeg tror jeg bestemmer det til helgen. Da planlegger jeg å feste på en bakplate og kanskje montere en hylle eller to ;) Spørsmålet er bare om kryssfinér-platene, som jeg planlegger å bruke til bakplate, tåler at jeg henger opp PC-skjermen på den... Jeg tenkte dette kunne passe i og med at prisen passer meg godt ;)

Om jeg finner noen passende lister kan de være det er det beste. Jeg vil jo ikke risikere å ripe opp kabinettet på vinkelbeslag/bolter :hmm:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Tja, da vil jo fortsatt det ikke-forsterkede omårdet være et svakt punkt, som kan bryte sammen. Men en liten ramme bestående av to litt tykkere trelister/planker på kryss mellom beinene kan jo være nok til å holde oppe skjermen. Skal fikse en illustrasjon.

post-103196-1264009103_thumb.png

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Du av alle burde jo vite at PC'n min ikke er noen ovn :p

Lufta vil enten stige opp og ut(det blir vel ca 10-14cm igjen over kabinettet), og bak. Om det blir nødvendig kan det være jeg monterer noen vifter i bakplata for å blåse luft rett over hullene i toppen av kabinettet, så den varme lufta forsvinner ut foran (over der jeg skal sitte).

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Jeg har ingen vifter på toppen... Men det er tre ledige plasser. Det er én vifte som drar luft opp fra bunnen, en som trekker ut luft bak, og en som blåser inn på harddisken, og de lufta går også ut bak.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Blir fint! :)

Godt å høre (lese)! :)

Ville hatt en vifte som blåste lufta ut på toppen hvis du skal ha den inne i hylla der ;)

Joa, men jeg finner ut om det blir nødvendig etter hvert ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...