Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods


Anbefalte innlegg

så den kan brukes som en slags hullsag? :)

Forsatsen til dremelen må kjøpes separat og kan brukes til å kutte/frese i en bestemt dybde. Den kan brukes til å skjære ut sirkler, men er ikke ideell.

 

Om du skal skjære fine sirkler er hullsag den beste løsningen nesten uansett.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får skaffe hullsag istedet da.. Så får dremelen bare bli brukt til å kutte, slipe og frese med :p

 

Om du ikke er perfeksjonist kan det jo alltids gå greit med Dremelen også, men det beste resultatet kommer som sagt fra hullsagen i dete tilfellet. Men om du skal ha hull i flere forskjellige størrelser vil det nok bli dyrere med hullsager enn med forsatsen til Dremelen. Forsatsen koster rundt 200 kr e.l.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Må nesten si at løsningen med føttene var utrolig smart og pent gjennomført ;)

Er du du som har sleevet den røde atx kablene? Den var utrolig godt gjennomført.

 

Har så lyst til og se hvordan lystet kommer til og flomme ut bak hovedkortet :)

Endret av oPRE
Lenke til kommentar

Takk for det!

 

ATX-kabelen er det NZXT som har sleevet. Jeg fant ut at det var både billigere, enklere og muligens også penere å kjøpe en av dem i stedet for å sleeve den selv. Hadde jeg hatt mindre å finne på og mer penger til overs kan det godt være jeg hadde gjort det selv, men det får heller bli en annen gang.

 

Jeg er litt spent på lysene bak hovedkortet selv. Jeg er redd jeg kanskje plasserte lysdiodene litt for langt inn under kanten på hovedkortet slik at lyset ikke blir like framtredende som set ellers hadde blitt, men det gjennstår enda å se.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...