FrankBjarne Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Skal kabinettet stå på bakken eller på pult/høyere en pult? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har tenkt å ha det stående på bordet Jeg glemte forøvrig å nevne at viftestyringa kommer til å ligge på den vannrette skilleplata, med harddiskene på undersiden. Jeg har tenkt å ha luftinntak på sidepanelet, og håper på å få til noe lignende dette, så netting/gitter/mesh ligger flatt med MDF-plata, ikke utenpå, selv om det ville vært mye enklere. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg vil informere om at nå har jeg splittet arbeidsloggen slik at INVERTED (MDF-kabinett) er en egen tråd. Inntil videre vil dette være en felles kommentartråd for begge arbeidsloggene. Link til begge arbeidsloggene: - INVERTED by ToB1 | MDF-kabinettet - Meh.'s Mods | TG-hylle og HTPC Endret 5. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Likte at du splittet arbeids loggene, vart mer ryddig å lese igjennom. Syns det gjør ingenting at du har felles kommentartråd siden prosjektene har våre sammen og mye av kommentarene er fra begge prosjektene. Må si du har fått mye av Komplett til prosjektet å gleder meg å sjå delene komme inn i kabinettet! Endret 5. august 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Bra du likte det! Jeg har jo egne arbeidslogger for INVERTED på andre utenlandske forum, så jeg tenkte det var på sin plass med en aldri så liten splittelse her. Jeg har gjort litt forskjellig med frontenpanelene de siste dagene, så jeg regner med at et kommer en oppdatering om ikke alt for lenge. Jeg har f.eks. kuttet hull/sprekk til DVD-spilleren, hull til viftestyringen (i den innerste plata), og testet ut hvor tykk den ytterste MDF-plata må være der hvor skruknottene til viftestyringa skal stikke ut. Jeg må bare få tak i 19mm bor til knappene, og etter hvert også 114mm hullsag til 120mm viftene jeg planlegger å ha i kabinettet Endret 5. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Oppdatering#18 Utforming av fronten, og kutting av hovedkortbrett! Endret 7. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Takk! Forhåpentligvis blir det enda bedre når viftestyringa kommer på plass! Har noen peiling på hvor jeg kan få tak i en kotakter som egner seg til hjemmelaget hot-swap? Noe lignende den som er til høyre her, bare med vanlig SATA og SATA-power. EDIT: Dealextreme er selvfølgelig svaret! Endret 8. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Får dere som ikke har fått det med dere allerede, i går bestilt jeg noen nye godsaker til prosjektet: - Asus Crosshair IV Formula - AMD Phenom II X6 1090T - Corsair Dominator GT 4GB 1600MHz Hva tror dere om valget av hardware? Endret 11. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Forumet oppfører seg ikke rart. Det er rart Nice kjøp btw Endret 10. august 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Jeg har ikke problemer med dette. Nok OT. Oppsettet ser bra ut det. Sitter selv med 1055T og et litt billigere HK. Endret 10. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Opplever faktisk det samme her med forumet. Hardware ser ganske bra ut, du kan alltid spare par krone på 1055T, men hardware er vel viktigere en dem få sparte kronene Endret 10. august 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Takk for kommentarene! Men jeg må si jeg ble litt stum når jeg nettopp leste at Asus har annonser Rampage III Formula Endret 11. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du tenker på denne? Asus Crosshair IV Extreme Link 1 Link 2 Tøft kort men det blir sikkert mye dyrere enn Asus Crossshair IV Formula. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Nope, jeg tenkte på Asus Rampage III Formula, men jeg klarte å skrive "II" i stedet for "III", men det er rettet opp i nå. Endret 11. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Ahh.... Tøft det også Forresten: Gratulerer med ny hardware! Endret 11. august 2010 av BAT Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Nettopp! Jeg hadde jo egentlig planlagt Intel-oppsett, men valgte AMD fordi det ble billigere. Nå når dette kortet kommer vil prisen sikkert være overkommelig Takk! Endret 11. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
nothinq Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Får dere som ikke har fått det med dere allerede, i går bestilt jeg noen nye godsaker til prosjektet:- Asus Crosshair IV Formula- AMD Phenom II X6 1090T- Corsair Dominator GT 4GB 1600MHzHva tror dere om valget av hardware? EDIT: Nå oppfører forumet seg rart i Opera også jag kan inte sæga så mycket om crosshair IV eller de dominator stickorna, men jag kør en 1090 @ 4.0 GHz (1.45V) på ett crosshair III med 4gb av crucials @ 1600MHz (8-8-8-24/1.65V) utan problem. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Oppdatering#19 Hovedkort, RAM-brikker og CPU på plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå