Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) PC-en kommer nok til å stå på bordet og kanskje på hylla, men det bryr jeg meg ikke så mye om nå mens jeg bygger kabinettet. Nå konsentrerer jeg meg om å få det til å bli pent og stilig Med andre ord tror jeg kanskje det blir best å ha DVD-spilleren flatt nederst, eller loddrett over eller under power og reset. Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Tror det blir en av disse alternativene om dere ikke kommer opp med noe bedre Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hva med noe sånt? Eller den litt morsomme varianten (ansikt) Kanskje forslagene kan gi deg en ide, var berre en kjapp tur i paint for min del Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Takk for at du tar gidder å hjelpe! Jeg likte spesielt det første og de to siste forslagene! Dessverre tror jeg ikke ansiktene vil passe så bra i akkurat denne sammenhengen, men det var en god idé! Nummer 3 er vel ganske lik den jeg postet i innlegg #417 Endret 12. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Uansett hva du bestemmer deg for, vær så snill, ikke gå for smilefjes-variantene Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Nummer 3 er vel ganske lik den jeg postet i innlegg #417 Nei, den har vi vel ikke sett Uansett hva du bestemmer deg for, vær så snill, ikke gå for smilefjes-variantene Synes det var svært bra ide jeg men, må si det er vanskelig og få alt til å passe sammen. Det som var veldig greit med smilefjeset at det såg greit ut uansett hvor jeg satt det hen. Kan godt tenke meg det første forslaget som jeg likte best der jeg utnytter hele framsiden. Endret 13. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Uansett hva du bestemmer deg for, vær så snill, ikke gå for smilefjes-variantene Nei, jeg må nok si meg enig i det. Det var litt stilig med smilefjes, men det passer ikke helt til det prosjektet Hvordan går det forresten med MDF-kabinettet ditt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Uansett hva du bestemmer deg for, vær så snill, ikke gå for smilefjes-variantene +1 Liker den varianten med DVD-romen bak skilleveggen best jeg, den i innlegg 417. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Hmm... Det er vanskelig å velge...Selv liker jeg best de i innlegg #422 (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1191099&st=420&p=15925107entry15925107), men er fortsatt veldig usikker :SDet funker visst ikke å bruke enter til å dele opp testen akkurat nå. Jeg liker ikke når forumet ikke er samarbeidsvillig Endret 13. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Liker veldig godt det du driver med her, Meh! Har lenge ønsket å starte et slik opplegg. Er innom daglig for å se om du har oppdateringer også! Gleder meg til å se sluttresultatet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Bra du liker det! :DSkal prøve å få laget nye føtter i løpet av uka, men vi får se når det blir ;)Når jeg får bestemt meg for oppsettet på frontpanelet og får tak i en slot-in DVD-brenner vil det nok bli et par mer spennende oppdateringer.Jeg må nok også en tur innom Clas Ohlson for å få tak i eksperimentkort (http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135396877) og muligens tinnsuger og nye tupper til loddebolten, men det venter jeg nok med til plexi (eller annen passende plast) er i hus....og forumet er fortsatt klikk.... Endret 13. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Ja, ser det har kommet mange forslag til frontpanel. Hadde igrunn noen gode forslag jeg også, skal se hva jeg får gjort.. edit: Prøvde meg jeg! Endret 13. juli 2010 av Arceez Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Ser nå litt ut som et ansikt det også da :pMen for all del, det er flott at dere kommer med forslag! Endret 13. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Oppdatering#34 Komplett.no sponser prosjektet! Komplett.no har valgt å sponse med Corsair H50, Silverstone SST-SOD01, Arctic Silver ArtiClean, Arctic Silver Alumina og Fractal Design EFS Fan Accessory! Tusen takk for det! Endret 14. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 OMG! Gratulerer! Grei gjeng de der på Komplett. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Takk! Ja, helt klart! Dette vil jo si at det blir hovedsaklig luftkjøling i kabinettet, med en liten og lukket vannkjøling til CPU Her er er en liste over komponenter jeg har lyst til å bruke i kabinettet. Jeg har ikke bestemt meg 100% enda, så endringer kan forekomme. Endret 14. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Din heldig j*vel Grattis med ny sponsor Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Hehe, jeg var heldig der, ja Takk! Endret 14. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg sitter å tenker på eventuelle modifikasjoner jeg kan gjøre på H50 når den tid kommer. Har dere noen forslag? Jeg har blitt litt inspirert av Bill Owens mod, Fuzion. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 Oppdatering#35 Nye føtter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå