Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods


Anbefalte innlegg

PC-en kommer nok til å stå på bordet og kanskje på hylla, men det bryr jeg meg ikke så mye om nå mens jeg bygger kabinettet. Nå konsentrerer jeg meg om å få det til å bli pent og stilig thumbup.gif

 

Med andre ord tror jeg kanskje det blir best å ha DVD-spilleren flatt nederst, eller loddrett over eller under power og reset.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for at du tar gidder å hjelpe! thumbup.gif

 

Jeg likte spesielt det første og de to siste forslagene! cool.gif

 

Dessverre tror jeg ikke ansiktene vil passe så bra i akkurat denne sammenhengen, men det var en god idé!

 

Nummer 3 er vel ganske lik den jeg postet i innlegg #417 :p

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
Nummer 3 er vel ganske lik den jeg postet i innlegg #417 :p

 

Nei, den har vi vel ikke sett :p

 

Uansett hva du bestemmer deg for, vær så snill, ikke gå for smilefjes-variantene :p

 

Synes det var svært bra ide jeg :whistle: men, må si det er vanskelig og få alt til å passe sammen. Det som var veldig greit med smilefjeset at det såg greit ut uansett hvor jeg satt det hen.

 

Kan godt tenke meg det første forslaget som jeg likte best der jeg utnytter hele framsiden.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Uansett hva du bestemmer deg for, vær så snill, ikke gå for smilefjes-variantene :p

 

Nei, jeg må nok si meg enig i det. Det var litt stilig med smilefjes, men det passer ikke helt til det prosjektet :p

 

Hvordan går det forresten med MDF-kabinettet ditt?

Lenke til kommentar

Bra du liker det! :DSkal prøve å få laget nye føtter i løpet av uka, men vi får se når det blir ;)Når jeg får bestemt meg for oppsettet på frontpanelet og får tak i en slot-in DVD-brenner vil det nok bli et par mer spennende oppdateringer.Jeg må nok også en tur innom Clas Ohlson for å få tak i eksperimentkort (http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135396877) og muligens tinnsuger og nye tupper til loddebolten, men det venter jeg nok med til plexi (eller annen passende plast) er i hus....og forumet er fortsatt klikk.... :(

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Takk! Ja, helt klart! new_woot.gif

 

Dette vil jo si at det blir hovedsaklig luftkjøling i kabinettet, med en liten og lukket vannkjøling til CPU ;)

 

Her er er en liste over komponenter jeg har lyst til å bruke i kabinettet. Jeg har ikke bestemt meg 100% enda, så endringer kan forekomme.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...