Tj-nome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Du vet likegodt som resten av oss forumbruker at selvsagt vill vi sjå en oppdatering Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Joa, men siden den ikke kommer i dag (før jeg legger meg), kunne jeg likegodt høre om det var noe liv igjen her, og om noen kanskje er interessert i en teaser Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hehe, er svært interessert og sjå et fullbilde av kabinettet Har du forresten fått festet føttene du pusset i en oppdatering tilbake? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ja, det var det da... Akkurat nå er lyset for dårlig, men jeg får vel ta noen bilder snart det var kun halve føtter du så i oppdateringen, og dessverre tror jeg de ble litt små i forhold til hva jeg har tenkt, så jeg vurderer å lage noen nye med 50-55 mm diameter i stedet for 45mm som jeg har nå. Jeg mangler plaxi, men det skal jeg prøve å få skaffet så fort som mulig. Her har dere en teaser mens dere venter på nå oppdatering. Det burde vel ikke være så vanskelig å gjette hva det er? Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ja, jeg vil gjerne se en update! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Ja, jeg vil gjerne se en update! Da får jeg vel se om jeg får tatt de bildene som mangler nå snart. Men dessverre er ikke været så fint i dag, så lyset blir nok ikke akkurat så fint http://www.lamptron.com/ Ja, stemmer at det er fra Lamptron, men kan dere gjette hva som er på bildet? Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Tipper det er endten FC4 eller FC6 ? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Er en FC6, ja Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Oppdatering#33 Pakken fra Lamptron har kommet! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Det ser veldig bra ut! Likte veldig godt den FC6. Ser veldig robust ut. Har opplevd at knapper og slik løsner fra viftekontrollere med dårligkvalitet, men ut fra bildene ser det svært bra ut Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Det ser veldig bra ut! Likte veldig godt den FC6. Ser veldig robust ut. Har opplevd at knapper og slik løsner fra viftekontrollere med dårligkvalitet, men ut fra bildene ser det svært bra ut Det har jeg opplevd selv! ja, FC6 virkel veldig robust, og FC6 og FC5 er nok de eneste viftestyringene jeg kan si jeg synes konkurerer godt med Zalman ZM-MFC1 Plus, som jeg hadde planlagt å bruke. Men det at FC5 og FC6 har skjerm gjør dem enda bedre! Jeg lurer litt på hvordan jeg skal montere den i MDF-plata for å få den finest mulig Har dere noen forslag til oppsett av komponenter på frontpanelet? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Det har du helt rett i! Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Må si jeg liker bedre at viftekontroll øverst der DVD/blue-ray kjem nedenfor osv. Med andre og mer forståelig ord, er det turn around 180 grader der føttene er forsatt nederst (forhold til tekningen.) Men skal ikke denne pc være over skjermen oppi en hylle? Da ville jeg gjort det slik du har laget den med litt forandringer der viftekontrollen fekk en par ekstra cm fra botn der lengden fra botn til viftekontrollen er likelangt som viftekontrollen er fra reset. Men, det spørs om du skal ha plass til DVD. Du har vertfall et forslag Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Jeg er egentlig litt enig i det du sier, men grunnen til at jeg satt DVD-spilleren over FC6 er fordi da kommer ikke skruknottene fra FC6 så nærme åpningen hvor DVD-ene skal inn/ut, og dermed blir det kanskje litt enklere å få tak i dem. Men det er nå uansett ikke store forskjellen. Og siden DVD-spilleren vil stikke lengst inn i kabinettet vil det kanskje bli finest å ha den nederst? Og bare for å nevne det så er det jo en mulighet å ha DVD-spilleren loddrett så den f.eks. blir liggende skjult bak den loddrette skilleveggen. En annen mulighet er å ha den rett over eller rett under power og reset. Vet dere forresten hvordan det er å koble på ekstern utløserknapp på SlotIn DVD-spillere? Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) CD/DVD bak en skilleveggen virke ganske smart, men har ikke alltid hat en god erfaring loddrett CD/DVD der et par seine kvelder ofte hender at cd-en blir klemt (Spesielt i Xbox360-en) Skal du ha det bakom skille veggen, kan det være lurt med CD/DVD rom som sluker cd istedenfor du sette den i beholderen. Endret 11. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Men jeg synes det ser litt rart ut med DVD-spilleren bak skilleveggen, så jeg vet ikke helt hva jeg gjør Jeg skal ha SlotIn DVD-spiller om det var det du lurte på Endret 11. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Hadde helt glømt navne på den Er enig at det kan virke litt uvanlig og ville kanskje sett bedre ut nederst, men litt vanskelig og dømme ut fra tegningen men må si meg enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå