Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lånt den fra Mr.Anki? :p

Vet at han gjorde det samme, og selv om jeg allerede hadde funnet ut at jeg skulle gjøre det på den måten har både han og flere andre folk (fra andre forum) tipset meg om å gjøre det slik.

Jeg benyttet meg av det samme for flere år siden da jeg pusset en rund metall plate for å på den blank og fin, så det er ikke akkurat noe nytt :p

Lenke til kommentar

Det er en stund siden det skjedde noen store forandringer på selve PC-kabinettet, så det er vel egentlig helt likt som det var etter jeg freste kantene.

Men det kan hende jeg tar noen helprofil-bilder om ikke alt for lenge. Men jeg tror ikke det blir før jeg borer hull til lysdiodene.

Hvordan tror dere det er lurt å legge ledningene fra lysdiodene for å skule de best mulig?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Det er en stund siden det skjedde noen store forandringer på selve PC-kabinettet, så det er vel egentlig helt likt som det var etter jeg freste kantene.

Men det kan hende jeg tar noen helprofil-bilder om ikke alt for lenge. Men jeg tror ikke det blir før jeg borer hull til lysdiodene.

Hvordan tror dere det er lurt å legge ledningene fra lysdiodene for å skule de best mulig?

Mulig det blir litt mye jobb, men om de skal gå langs veggen i kabinettet så kunne du jo muligens frest ut et spor, dyttet kablene inni og sparklet igjen over så de ble skjult i plata :) regner med at kabinettet skal lakkeres/males på innsiden også ?

Lenke til kommentar

Mulig det blir litt mye jobb, men om de skal gå langs veggen i kabinettet så kunne du jo muligens frest ut et spor, dyttet kablene inni og sparklet igjen over så de ble skjult i plata :) regner med at kabinettet skal lakkeres/males på innsiden også ?

Jeg tenkte de kunne gå langs toppen av bunnplata. Tenkte litt på å frese spor, men på den ene siden av kabinettet vil jo strømforsyninga ligge over ledningene, og på den andre siden skal jeg vel ha harddisker, så det er ikke sikkert jeg trenger så mye sparkel?

Gratulere med ny sponsor :new_woot:

Tusen takk! :)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...