Meh. Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Gratulerer med ny sponsor. Takk! Endret 10. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2010 Hva tror dere, er det en dum idé å ha vannkjøling i et MDF-kabinett? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Oppdatering#30 Pussing av føttene... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Genial måte å pusse føttene på Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Ja, det funka veldig bra! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Lur måte ja. En liten micro-dreibenk. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Lånt den fra Mr.Anki? Vet at han gjorde det samme, og selv om jeg allerede hadde funnet ut at jeg skulle gjøre det på den måten har både han og flere andre folk (fra andre forum) tipset meg om å gjøre det slik. Jeg benyttet meg av det samme for flere år siden da jeg pusset en rund metall plate for å på den blank og fin, så det er ikke akkurat noe nytt Lenke til kommentar
janingar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Vil gjerne se noen helprofil-bilder av kabinettet snart Virker som det begynner å bli veldig stilig. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Det er en stund siden det skjedde noen store forandringer på selve PC-kabinettet, så det er vel egentlig helt likt som det var etter jeg freste kantene. Men det kan hende jeg tar noen helprofil-bilder om ikke alt for lenge. Men jeg tror ikke det blir før jeg borer hull til lysdiodene. Hvordan tror dere det er lurt å legge ledningene fra lysdiodene for å skule de best mulig? Endret 23. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Oppdatering#31 Phenoptix sponser prosjektet! Phenoptix sponser med røde 3mm lysdioder! Tusen takk for det! Lenke til kommentar
janingar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det er en stund siden det skjedde noen store forandringer på selve PC-kabinettet, så det er vel egentlig helt likt som det var etter jeg freste kantene. Men det kan hende jeg tar noen helprofil-bilder om ikke alt for lenge. Men jeg tror ikke det blir før jeg borer hull til lysdiodene. Hvordan tror dere det er lurt å legge ledningene fra lysdiodene for å skule de best mulig? Mulig det blir litt mye jobb, men om de skal gå langs veggen i kabinettet så kunne du jo muligens frest ut et spor, dyttet kablene inni og sparklet igjen over så de ble skjult i plata regner med at kabinettet skal lakkeres/males på innsiden også ? Lenke til kommentar
DorkSlayeR Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Gratulere med ny sponsor Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Det er en stund siden det skjedde noen store forandringer på selve PC-kabinettet, så det er vel egentlig helt likt som det var etter jeg freste kantene. Men det kan hende jeg tar noen helprofil-bilder om ikke alt for lenge. Men jeg tror ikke det blir før jeg borer hull til lysdiodene. Hvordan tror dere det er lurt å legge ledningene fra lysdiodene for å skule de best mulig? Mulig det blir litt mye jobb, men om de skal gå langs veggen i kabinettet så kunne du jo muligens frest ut et spor, dyttet kablene inni og sparklet igjen over så de ble skjult i plata regner med at kabinettet skal lakkeres/males på innsiden også ? Jeg tenkte de kunne gå langs toppen av bunnplata. Tenkte litt på å frese spor, men på den ene siden av kabinettet vil jo strømforsyninga ligge over ledningene, og på den andre siden skal jeg vel ha harddisker, så det er ikke sikkert jeg trenger så mye sparkel? Gratulere med ny sponsor Tusen takk! Endret 23. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Oppdatering#32 Pakken fra Phenoptix har kommet! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Takk! Dessverre har jeg ikke funnet ut det med transistor osv. enda, så jeg får nok klare meg uten foreløpig. Endret 28. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Det har vært lite aktivitet her i det siste, men er det noen her som vil se en oppdatering eller to i løpet av neste uke? Har blant annet mottatt pakken fra Lamptron, som inneholdt flere godsaker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå