Meh. Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Har dere peiling på hvor jeg kan få kjøpt 44mm hullsag uten at det koster så alt for mye? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Clas Ohlson: Link 89,- for et sett med mange deler (ink. 44mm) Biltema: Link 69,- for et sett (41mm, ikke 44mm) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Clas Ohlson: Link 89,- for et sett med mange deler (ink. 44mm) Biltema: Link 69,- for et sett (41mm, ikke 44mm) Jeg har allerede sett den fra Clas Ohlsson, men vil helst ha den typen som ligner på de fra Biltema (dvs ikke bare metallbånd, men litt mer massive greier). Jeg trenger 45mm eler 44mm og helst ikke noe mindre, i og med at den skal være for å sage ut føttene til kabinettet. Nå har ikke jeg noen erfaring med hullbor fra før, men håper det er en løsning som funker, hvis ikke må jeg sage ut hver enkelt del av hver fot (dvs 8 deler totalt) med stikksag eller håndsag.... Når jeg tenker på kan jeg vel like godt skaffe meg en slik?! Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Deilige mods du har Meh, har lyst og lage mitt første snart siden jeg har mye verktøy, ett spørsmål, hvor får du tak i alle disse slappe delene og alle htpcene? noe du får av jobb/skole som skal byttes ut? eller kjøper du bare? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Takk for det! Noen av delene kommer fra en gammel PC som bare sto her og støvet ned. Resten fikk jeg av skolen siden det skulle kastes. Det er ikke snakk om "alle" HTPC-ene, men en enkelt en jeg bygget inni et kabinett fra en gammel og ubrukelig VHS-spiller. I tillegg fikk jeg litt av hvert av hardware fra en forum-bruker kalt mhsalangli, siden hann hadde "litt" til overs. Endret 27. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Nå har jeg endelig fått meg speilreflekskamera (Canon EOS 550D), så nå blir forhåpentligvis bildene bedre! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Oppdatering#28 Kutting av føtter! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ble bra, men blir de ikke litt høye hvis du skal ha to lag + plexi ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Syntes også det ble litt høyt i forhold til diameteren på føttene. *Starte og mekke mer på eget prosjekt* (Irriterer meg at folk har rota i utstyret jeg hadde klart for litt siden) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Ble bra, men blir de ikke litt høye hvis du skal ha to lag + plexi ? Takk! Jeg tenker jeg sliper de ned etter hvert. Dette er jo bare den øverste delen av foten, så de skal være nesten halvparten så tykke som de er nå Endret 5. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ser bra ut det her! For å få føttene helt runde har jeg et lite tips her. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Takk for det! Jeg har sett det før, og planlegger å gjøre det samme. Men jeg må først skaffe meg en lang skrue og en mutter eller to Endret 5. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Begynner å ligne noe dette. Går du for min idé? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Det var vel egentlig min idé selv om du lagde skissa Men for å svare på spørsmålet, ja, jeg lager føttene på den måten Endret 6. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ja, greit. Er så lenge siden nå at jeg husker feil ... Men ja, blir spennende å se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Oppdatering#29 Lamptron sponser prosjektet! Lamptron sponser med power og reset knapper, og et par andre nyttige ting! Tusen takk for det! Endret 19. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bruke du opera fungere ikke hurtig-baren øverst. Vertfall fungere den ikke i opera her. Må si jeg likte spesielt godt designet oss lamptron, blir spennende og sjå hvor bra den passer til prosjektet :=) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Jeg bruker Google Chrome, og hadde akkurat det samme problemet, og i tillegg funka det ikke å ha flere avsnitt. Men nå skal det være fikset Endret 9. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå