Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er fargen du sikter til kan jeg være enig i at den der passer bedre, ja.

 

Problemet blir bare å finne en butikk som selger spraylakk med riktig farge.Europris, Jernia osv. har vel bare 1-2 rødfarger, og ingen som er i helt slik jeg ønsker den...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

De rødfargene jeg har sett har vært veldig skarpe og "100%" røde. Jeg ønsker en farge som er litt mørkere.

 

Burde jeg gå for matt eller blank lakk?

 

Uansett er det en stund til jeg skal lakke kabinettet, så det er foreløpig designet jeg konsentrerer meg mest om.

 

Vinduet regner jeg med at vil gå fra den vannrette skilleplata og opp til ca toppen av hovedkortet.

 

Det er mulig jeg lager et lite vindu ved strømforsyninga også, men det er jeg absulitt ikke sikker på.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Flott skisse! Men det burde vel gå an å skru føttene fast i bunnen av kabinettet med treskruer. Det er jo tross alt 12mm MDF å skru i...

 

Eneste jeg lurer litt på er hvordan jeg ender opp å koble opp alle diodene. jeg har dårlig erfaring med parallellkobling i og med at strømmen ikke vil være lik i alle diodene, og dermed lyser de forskjellig. Om jeg skal seriekoble alle blir det nok vanskelig å få høy nok spenning ut av strømforsyninga. Så jeg må vel i så fall seriekoble de fire som er i hver fot, og parallellkoble disse fire seriekoblingene opp mot f.eks. 12V om hver diode er ment for 3V.

 

Eller kanskje jeg må ty til motstander og kjipe utregninger :p

 

Burde jeg ikke ha en eller annen form for gummi under føttene for å hindre videre forplantning av vibrasjoner?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...