Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en stund siden startet jeg en avstemning som dere kan stemme på i toppen av denne tråden. I hvert fall fire personer hr lagt merke til det allerede, men det er fint om flere av dere som leser i denne tråden gidder å stemme.

 

Spørsmålet lyder som følger: Skal førttene på server-kabinettet være av aluminium eller MDF?

 

Og det vil si at jeg enten lager føtter av MDF-restene, eller skaffer meg føtter som ligner på de jeg har nevnt under.

- http://www.mnpctech....ch.black1wb.jpg

- http://www.mnpctech....diamond1wb3.jpg

 

Håper noen flere tar seg tid til å stemme! new_woot.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror også det kunne ha blitt fint, men jeg er litt usikker siden jeg tror ikke det ville blitt så verst med MDF-føtter heller hmm.gif

 

Foreløpig ligger de jo likt i avstemningen, så jeg tror jeg venter å ser om noen gidder å stemme ut over helgen ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Noen av dere har kanskje lagt merke til at jeg har lagt dette bildet inn i førstepost. Grunnen til dette er at jeg har bestemt meg for å utvide arbeidsloggen, og server-kabinettet har fått navnet "INVERTED", og vil være mulig å finne igjen på andre forum enn dette.

 

Her er forresten en idé til hvordan føttene kan være bygd opp:

post-169569-1273778348,1535_thumb.png

 

 

Hva tror dere? Vil det være best med blank plexi og lysdioder, eller rød plexi og lysdioder?

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk lagene ville holdt seg sammen av skruene som skal feste dem i kabinettet, men jeg tror det ville vært enklere om de hadde vært festet sammen permanent.

 

Jeg er litt usikker på hvordan jeg eventuelt skal gjøre det, så det er bare å komme med idéen!

 

Et annet problem er å få føttene til å hindre vibrasjon. Jeg regner med det kunne hjulpet med et lynt lag gummi på undersiden av hver fot, men jeg vet ikke hvor jeg skal få tak i denne gummien, eller hvordan jeg skal feste den...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Liker ideen! Tror faktisk jeg endrer stemmen min der oppe om det er slik du skal ha de evt. MDF-føttene. :) Men hvordan har du tenkt til å feste sammen disse føttene? Hvis du ikke har noen formening, så har faktisk jeg en liten idé. :p

 

Ja... Hva var idéen?

 

Jeg trenger forresten hjelp til å finne ut hvordan jeg skal gjøre det med tanke på ledningene som må gå til hver av diodene. Hvor skal jeg legge ledningene så de ikke syns så godt?

Lenke til kommentar

tjaa.. personlig syntes jeg det virker litt kjedelig?

Hadde det vert opp til meg så hadde jeg valgt å ha en mye lysere rødfarge på kabinettet, med en helt ren front eller med netting for luft inntak? ;)

 

Edit: Hvis du laster opp ScetchUp fila, så kan jeg endre den til hva jeg syntes passer best :)

Endret av HansiFansi
Lenke til kommentar

Ja, jeg er enig i at det der ser kjedelig ut, men det er kun et forslag som jeg tenkte å videreutvikle så det blir litt mer spennende og "nyskapende" :p

 

Det er en c4d fil, så da må du nok i så fall lage et kabinett selv ermm.gif

 

Om du gidder å finne på et bedre design som inneholder f.eks. lakking, gravering, utforming i tre, frokost e.l. er det bare å komme med det! Jeg er åpen for alt! :D

 

(Det trenger selvfølgelig ikke ha noe med hodetelefoner å gjøre ;))

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...