FrankBjarne Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja, skal man kjøpe dyrere headset er det kjekt med god lyd i de. Anlegget jeg har på rommet mitt hadde hvert null uten det lydkortet jeg har. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 (endret) I tillegg må jo lydkvaliteten på selve lydfilene som blir avspilt være god Endret 18. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg holder på med en dekor/logo til server-kabinettet, men trenger litt hjelp på veien... Her er første utkast: Eksempel på plassering... Som dere kanskje ser driver jeg også med en litt mer nøyaktig 3D-modell av kabinettet, og jeg håper jeg får det så fint som jeg ser for meg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Faen, glemte at jeg skulle prøve å fiskse et kabinett for deg i SketchUp. Skal se om jeg får tatt det i morgen jeg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Det går fint! Det haster ikke Endret 28. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Det er helt opp til deg om du lager noe eller ikke, så dermed er det jo heller ingen tidfrist Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Her er en liten video av 3D-modellen så langt. Dessverre er kvaliteten på bakgrunnen og refleksjonene veldig dårlig, men dere får forhåpentligvis et lite innblikk i hvordan jeg ser for meg deler av sluttresultatet. (For dere som enda ikke har skjønt det, denne modellen er IKKE ferdig) Endret 2. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ser bra ut den der. Beklager at jeg ikke har fått laget noen SKP-modell for deg, tror jeg bare dropper det jeg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Takk for det! Det går helt greit, du har jo allerede hjulpet til mye på dette prosjektet Endret 2. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hehe, flott. Har bare drevet med andre ting de siste dagene, og kjenner jeg meg selv rett så får jeg ikke startet med kabinettet i det hele tatt, så da legger jeg det heller på hylla. Kanskje jeg prøver en gang senere. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Ser bra ut dette BTW: Liker du X-Ray? Så du hadde en "liten" tom kasse Endret 2. mai 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Takk for det! Jeg hadde med et brett på TG, men som du kanskje skjønner gikk jeg litt lei Endret 2. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Noen som vil ha en aldri så liten oppdatering i løpet av helgen? Endret 7. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Da må jeg finne på noe å gjøre Blir vel noe på HTPC'n tenker jeg Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Æg veLl gjÆrna ha eIn updÅtering e dO sNell !!!! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Oh your god, a ninja! Da får jeg vel bare finne fram verktøyet da... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Oppdatering#24 Resultatet etter gårsdagens lille arbeidsøkt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå