Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatal1ty headsettet er jo det diggeste jeg noen gang har hatt på øra. Digg lyd er det også. Spesielt med et bra lydkort. Det er mye bedre en Koss og jeg har prøvd broren min sitt. Det sugde maks og ha på hue.

 

DT-770 din er vel for mer større ører. Ser det er samme putegreiene. Vet ikke hva du betalte? men mye betalte du :p

Lenke til kommentar

1. Fatal1ty-headsettet har litt or små puter.

2. Fatal1ty-headsettet har dårlig lydkvalitet (men den virker ok fram til man prøver noe bedre)

3. Koss er en produsent, ikke et headsett. Lydkvaliteten på produktene deres varierer veldig.

 

Beyerdynamic DT770 koster ca 1500kr og er ment for lydentusiaster, lydstudioer e.l.

 

DT770 har store puter for at det skal gå ordentlig rundt ørene, ikke oppå.

 

DT770 er mye mer komfortabelt enn Fatal1ty, og lydkvaliteten kan ikke sammenlignes ettersom DT770 utklasserer Fatal1ty.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Dårlig lydkvalitet? Håper du kødder med meg for det er en av de beste i den prisklassen. Prøvde et Koss headsett som kosta 700-800 kroner og det var sugent og ha på seg...

 

Er helt ok, men lydkvaliteten er dårligere enn blant annet AKG K324P og Sennheiser CX300 som begge er ørepropper til under 400 kr.

 

Bassen skurrer, og lyden er generelt litt flat sammenlignet med bedre headsett.

 

Personlig liker jeg ikke lydkvaliteten i såkalte "gaming-merker". Man får ofte mye mer for pengene om man skaffer seg headsett fra f.eks. AKG, Beyerdynamic, Sennheiser e.l.,

Lenke til kommentar

Ikke dum idé det å lakke dem hvite egentlig. :)

Tror faktisk det kan bli ganske bra thumbup.gif

 

Dårlig lydkvalitet? Håper du kødder med meg for det er en av de beste i den prisklassen. Prøvde et Koss headsett som kosta 700-800 kroner og det var sugent og ha på seg...

Alt av headsett fra Koss er sugent.

 

Jeg tror virkelig ikke Evil-Duck er helt enig med deg der... (se http://www.diskusjon...entry14608151)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

I mine øyne er det ikke vits i å ha et headset til 1500 kroner vist ikke lydkortet står til (ikke at jeg vet om folk har det eller ikke)...

 

Om det er snakk om et headsett til PC trenger man selvfølgelig lydkort, men for min del kan det hende jeg bruker headsettet like mye til DAP/PMP som til PC. Men da gjelder det jo også å ha en god DAP/PMP, noe jeg tok hånd om for lenge siden da jeg skaffet meg Sony NWZ-A828 KB og Sansa Clip, noen av markedets beste DP/PMP-er med tanke på lydkvalitet.

 

Jeg har ønsket meg Asus Xonar Essence en stund, men jeg har prioritert blant annet kabinett, headsett, strømforsyning osv.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...