KKake Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Ja, daså. Du får ta noen bilder på TG da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Ja, daså. Du får ta noen bilder på TG da. Joa, skal se hva jeg rekker Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Skulle vært på TG selv, så jeg kunne tatt en titt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Ja, nå kan du angre nå! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Haha, joda, men vurderer en tur til neste år. Om jeg ikke er i Forsvaret eller på jobb et annet sted da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Takker! Din er nice din også! Endret 31. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Pictures goes here: -------------------------- Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Jada, det kommer bilder etter hvert Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Nå har jeg fikset litt på forrige oppdatering! Kikk innom! Neste oppdatering kommer straks! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Oppdatering#21 Endelig TG! Endret 12. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kommer ikke over hvor fantastisk bra den hylla ble jeg! Nesten så jeg drar på TG til neste år bare for å lage meg en hylle selv. Gleder meg til å se videre utvikling på serverkabinettet også. Og om Dark Revolution holder samme standard som dette her fremover, så blir jo det knallbra! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Tusen takk for det! Kjempeflott med slike tilbakemeldinger! Er fortsatt usikker på hva som skjer med Dark Revolution. Har lyst å modde, men er samtidig litt skeptisk Nå vurderer jeg å enten skaffe meg Intel X25-M 80GB eller Beyerdynamic DT770, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge. Noen forslag? Endret 3. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Om du har et kurant headset fra før går du for SSD-en. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Det er det som er problemet! Jeg har Creative Fatal1ty (også kalt drittheadset) Harddisken er heller ikke noe å skryte av, så jeg er veldig usikker Jeg hadde Beyerdynamic DT770 i noen dager, og det var awesome, men siden det var ødelagt returnerte jeg det og brukte pengene på nytt kabinett (Corsair 800D) i stedet. Jeg savner DT770 veldig mye, men har samtidig lyst til å oppgradere PC'n så fort som mulig. Hjelp meg! Endret 3. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg for min del er en tilhenger av høytalere (er ikke glad i å bruke store heaset eller headset i det hele tatt egentlig over lengre tid), så hadde i første omgang gått for en SSD. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jeg liker å høre på musikk men Fatal1ty-headsettet ødelegger alt som kan kalles kvalitet, og skurrer i stykker fine låter. For å si det på en litt mer rettferdig måte: Fatal1ty-headsettet duger nesten helt til man prøver noe bedre. Jeg har jo sett videoer av SSD-er som knuser "normale" harddisker med tanke på tiden det tar å boote og oppstart av alle mulige programmer, men jeg er fortsatt usikker. Endret 3. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Valget falt på Beyerdynamic DT770 80Ohm så nå venter jeg i spenning til det kommer Jeg regner med at jeg kanskje tar noen bilder og legger ut en aldri så liten oppdatering, men jeg lover ikke noe Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Oppdatering#22 Dremel sponser prosjektet! Dremel sponser prosjektet med en ! Tusen takk for det! Endret 12. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå