Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ikke over hvor fantastisk bra den hylla ble jeg! :D Nesten så jeg drar på TG til neste år bare for å lage meg en hylle selv. :p Gleder meg til å se videre utvikling på serverkabinettet også.

 

Og om Dark Revolution holder samme standard som dette her fremover, så blir jo det knallbra!:thumbup:

Lenke til kommentar

Tusen takk for det! Kjempeflott med slike tilbakemeldinger!new_woot.gif

 

Er fortsatt usikker på hva som skjer med Dark Revolution. Har lyst å modde, men er samtidig litt skeptiskdontgetit.gif

 

Nå vurderer jeg å enten skaffe meg Intel X25-M 80GB eller Beyerdynamic DT770, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal velge. Noen forslag?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Det er det som er problemet! Jeg har Creative Fatal1ty (også kalt drittheadset)mad.gif Harddisken er heller ikke noe å skryte av, så jeg er veldig usikkersad.gif

 

Jeg hadde Beyerdynamic DT770 i noen dager, og det var awesome, men siden det var ødelagt returnerte jeg det og brukte pengene på nytt kabinett (Corsair 800D) i stedet.

 

Jeg savner DT770 veldig mye, men har samtidig lyst til å oppgradere PC'n så fort som mulig. Hjelp meg!blink.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg liker å høre på musikk men Fatal1ty-headsettet ødelegger alt som kan kalles kvalitet, og skurrer i stykker fine låter.

 

For å si det på en litt mer rettferdig måte: Fatal1ty-headsettet duger nesten helt til man prøver noe bedre.

 

Jeg har jo sett videoer av SSD-er som knuser "normale" harddisker med tanke på tiden det tar å boote og oppstart av alle mulige programmer, men jeg er fortsatt usikker.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...