Gå til innhold

Kommentartråd: INVERTED by ToB1 | Meh.'s Mods


Anbefalte innlegg

Ja, du får jo faktisk en del mer plass alt i alt. :) Kommer du til å bruke tegningene mine? :p

 

Kanskje, men jeg må i så fall endre noe i og med at switchen skal være med osv ;)

 

Før TG lager jeg nok minimalt med hull, i og ed at alt ikke er bestemt enda, men vi får sethumbup.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det!new_woot.gif

 

Bra at i hvert fall en person følger med på det som skjer i denne delen av forumet! wink.gif

 

Føler at jeg er den eneste noen ganger. :p

 

Angående hovedkortbrettet er det ikke mye å si. Det er jo.. ehem, et hovedkortbrett. :p Men det betyr hvertfall at vi snart får se en serverkasse? :)

Lenke til kommentar

Jeg er ferdig med den delen av server-kabinettet som trenger å være ferdig før TG, men dessverre har jeg ikke fått laget noen oppdatering ettersom nettet har vært borte veldig mye i det siste... :(

 

Oppdatering kommer forhåpentligvis i løpet av TG, om jeg ikke rekker å poste en i kveld.

Lenke til kommentar

Det er lett å bli frista, jathumbup.gif

 

Nå har jeg fått pakket sammen det meste inn i hylla, så nå håper jeg alt går som det skal ;)

 

Det eneste jeg ikke rakk å gjøre på hylla var å file bort skruene som stikker ut på baksiden av den nedre delen, men det får heller være...

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...