Gå til innhold

Småprat rundt neste CoD-spill, Vietnam/MW3!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det er flere her som er negative til at COD gir ut et spill fra vietnam, fordi de mener mw2 ikke fikk en god not slutt og at mw3 burde komme som en fortsettelse først.

Kan dere noe om COD serien i det hele tatt?

Det er iallefall slik at det er to selskaper som har laget spill til cod-serien. Intinity Ward og Treyarch.

IW ga ut COD 1 i 2003

IW ga ut COD 2 i 2005

Treyarch ga ut COD 3 i 2006

IW ga ut COD 4:MW i 2007

Treyarch ga ut COD 5:WAW i 2008

IW ga ut COD MW2 i 2009

Disse selskapene lager spill paralelt og uavhengig av hverandre. Det er Treyarch som skal gi ut det syvende spillet i COD serien og det er de som har planer å lage et COD spill fra vietnam. Har IW lyst til å lage mw3 kommer de til å gjøre det uavhengig av om treyarch lager et fra vietnam!

Som en annen her sier; Det må bli utrolig bra hvis folk skal slutte å spille mw2 og spille det nye istede. Nå er det jo IW som har laget spillene som har fått størst suksess, verken cod3 eller 5 var bestselgere. (Selv om det skal sies at cod 5 var 1000 ganger bedre enn cod 3). De som kommer til å begynne med cod: vietnam er antaglighvis de som allerede spiller cod5, og liker måten treyarch lager spill på. Ikke de som spiller cod4 eller mw2. Men jeg er sikker på at mange kommer til å kjøpe det fordi de ikke har peiling på COD og tror at det er samme utgiveren. Det er sikkert mange som tenker at siden mw2 var så bra, blir sikket dette også bra! Se ikke på spillene som IW har laget for å regne ut standaren til et spill treyarch skal gi ut. Se heller på de spillene som Treyarch selv har laget.(og omvendt)

COD har fått så mange nye spillere og fans etter mw og mw2, men de virkelige fansene som har spilt COD siden de ga ut sitt første spill i 2003 forsvinner sakte, men sikkert.

Lenke til kommentar

Cod5 var da en soleklar bestselger? Solgte vel godt over 11 mill? Det var da relativt godt akseptert, selv om det ikke var like bra som mw1.

Call of duty gir meg som regel de beste opplevelsene online, og cod 5 var veldig gøy. Og jeg vil kalle meg en cod veteran, siden jeg startet med toeren akkurat da det kom ut.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

joda, cod5 var vel egentlig en bestselger. Men mange kjøpte det da det kom fordi de hadde spilt cod4, også ble de skuffa etterpå og gikk tilbake til cod4. Er vel litt variert hvem som liker IW og treyarch best, men jeg tror de fleste holdt med IW, iallefall før mw2 kom ut.

Jeg syntes også cod gir den beste spilleopplevelsen, både multi- og singleplayer. Personlig syntes jeg det kommer det ann på hvem del av spillet jeg ser på hvis jeg skal si hvem av spillene i cod serien som var best. Syntes cod 2 er best hvis jeg skal spille online fra WW2. Også mye enklere å snipe der, så jeg liker å bruke det i COD 2 da jeg ikke er så god med sniper i ded andre spillene. COD 4 spiller jeg når jeg skal ha matcher. COD 5 hadde en bra Co-Op del + en helt rå nazi zombie del. Og MW2 spiller jeg vel egentlig pga. grafikken og killstreek oppsettet.

Hovedpåenget var vel egentlig at IW kommer til å gi ut mw3 hvis de har lyst til det, uansett om Treyarch går "tilbake" i tid, og til vietnamkrigen :) Er ikke slik at de dropper mw3 for å lage COD: vietnam.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...