Gå til innhold

Småprat rundt neste CoD-spill, Vietnam/MW3!

Anbefalte innlegg

Ryktene farer rundt på internett som fluer rundt en epleskrott:

I går skrev Spillverket en artikkel hvor de forteller at InfinityWard (IW) kanskje lager MMO i stedet for MW3 / Call of Duty 7. IW leier nå inn folk fra Sony Online og får dra hjelp av Blizzard til å få MMO-et på beina, vi kjenner vel nesten alle Blizzard fra World of Warcraft, en stor suksess.

Da IW stiller kursen vekk fra FPS så er det enda ikke tapt, to selskaper kriger om å få lage neste CoD, Sledgehammer Games og en canadisk utvikler, antageligvis Radical Entertainment, skaperne av fjorårets Prototype.

Sledgehammer Games er den mest aktuelle ifølge Edge, SG har slengt ut en stillingsannose hvor de leter etter en Online/Multiplayer Designer– hvor minimumskravene er blant annet å ha jobbet fem år med stortitler innenfor skytespill til konsoll og PC.

Dog, Dagbladet forteller at ifølge en kilde så skal det bli lansert CoD 7, november i år.

Inspirasjonen til spillet kommer fra boka Dispatches av Michael Herr som også har gitt inspirasjon til filmen Apocalypse Now.

CoD-spillene har blitt utviklet i de siste årene parallelt av to selskaper; Treyarch som har i Call of Duty: World at War tatt for seg de «eldre» krigene, mens Infinity Ward har konsentrert seg om den moderne krigføringen.

Men kan IW konsentrere seg om to spill?

Hva tror du er mest aktuelt? Del dine erfaringer og tanker her!

Kilder:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må bli sykt bra hvis folk skal slutte å spille MW2 og spille det nye i stedet. Mulig mange kjøper det kun av nysgjerrighet da.

Hadde vært bedre om de hadde lagd nye baner og våpen man kunne laste ned til MW2 istedet og heller brukt mer tid på å utvikle et helt nytt spill!

Lenke til kommentar

Håper inderlig at ikke IW slutter med Cod spillserien. De perfeksjonerer jo FPS. Ett MMO? Skulle det vært ett slags FPS hvor du kjemper i en krig med enorme baner?

Jeg tror ikke, og syntes det hhadde vært direkte synd om et annet spillselskap tok over COD serien for fullt.

Syntes det er flott at Treyarch og IW kan utvikle annehvert spill, slik at COD fansa får noe å holde på med.

Vietnam er ett naturlig og friskt valg, da ander verdenskrig er kjedelig for tiden.

Om IW greier å lage et nytt COD spill på to år som de har gjort, samt lage et annet spill ved siden av hadde vært flott. Jeg tror IW vil ha suksess med alt de lager, pga. deres høye standarder og rykte. Blir spennende å se!

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Holder med deg der Orbennas, det begyner å bli mye av det samme nå synes jeg, kan de virkelig fortsette på det samme?

Alle kriger er snart tapt og spille det noen rolle om man spiller for Korea, Nam etc? Jeg tviler, det er fortsatt mye av det samme.

Spoiler

Dog, jeg tror at det blir et MW til, de har jo lagt opp til det selv. På slutten av MW2 så flyr våre helter avgårde, det må(?) bli en fortsettelse!?

Lenke til kommentar
Holder med deg der Orbennas, det begyner å bli mye av det samme nå synes jeg, kan de virkelig fortsette på det samme?

Alle kriger er snart tapt og spille det noen rolle om man spiller for Korea, Nam etc? Jeg tviler, det er fortsatt mye av det samme.

Spoiler

Dog, jeg tror at det blir et MW til, de har jo lagt opp til det selv. På slutten av MW2 så flyr våre helter avgårde, det må(?) bli en fortsettelse!?

Enig med spoilerteksten din ;)

Lenke til kommentar
Spoiler

og han piloten sier "Da, I know a place!" (som høres ut som vi skal til en plass til. Expansion pack? MW3?). Fikk heller ikke tatt Makorov.

Lenke til kommentar
Man kan da velge kamuflasje i MW2? :ermm:

På annet enn våpenet? Altså av klær. Camo er ikke bare våpenets farger.

Joa, men du velger på en måte passivt, du kan skyte deg til forskjellige kamuflasjer.

Det spillet velger er jo igrunn ganske gunstig for den aktuelle banen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...