NotoriousBIB Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dette gjelder ikke bare skjermkort egentlig, men jeg har byttet ut alle delene mine i pcen min (hovedkort, skjermkort og cpu) lurte på om nå jeg setter delene i pcen, bør jeg formatere da siden de gamle driverene til de gamle delene fortsatt ligger på pcen? Eller er det mulig å slette de? Lurer spesielt på skjermkort fordi jeg bytter fra Nvidia til ATI. Hvis man kan slette dem, kan noe si hvordan? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja, du bør formatere. Etter en tid er det uansett tid for å legge inn operativsystem på nytt og HW bytte, da særlig hovedkort, er en gylden mulighet. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du må ikke, men det er annbefalt. Man kan noen ganger oppleve problemer med eksisterende OS om man bytter ut CPU og HK. Om man bytter gfx så har ikke det noe å si. Enten så virker det eller så virker det ikke. Men annbefales med ny installasjon av OS. Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 ok, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå