faaeri Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 15.-17. januar går Fotomessen av stabelen på Lillestrøm. Les mer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Interessant,er det mulighet til å møte Akam der med egen stand ? Endret 9. januar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som har kode til gratisbilletter? PM meg please Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Interessant,er det mulighet til å møte Akam der med egen stand ? Vi har ikke egen stand, men kommer til å være der fredag morgen og formiddag, i alle fall. Lurer du på hvor vi er, så er det sikkert bare å forhøre seg hos de forskjellige leverandørene, evt på Fotopias stand. Noen som har kode til gratisbilletter? PM meg please Sory, men har jo denne rabattkupongen da, som hjelper litt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dette blir morsomt! I alle fall mye tafsing.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dette blir morsomt! I alle fall mye tafsing.. Bare husk at et klaps på fingrene betyr "nei", okå? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Interessant,er det mulighet til å møte Akam der med egen stand ? Vi har ikke egen stand, men kommer til å være der fredag morgen og formiddag, i alle fall. Lurer du på hvor vi er, så er det sikkert bare å forhøre seg hos de forskjellige leverandørene, evt på Fotopias stand. Noen som har kode til gratisbilletter? PM meg please Sory, men har jo denne rabattkupongen da, som hjelper litt. Du kan ikke lage en messe-rabattkupong til meg som gir 50% avslag på fotoutstyr Endret 10. januar 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg