DaisyDeeds Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hei! Jeg har alltid vurdert å skaffe meg en RAM brikke til nintendo 64, men er det virkelig så stor forskjell? Er det slik at man ser en forbedring? Virker den på mange av spillene, eller bare rundt ca 10 av 50? Endret 9. januar 2010 av DaisyDeeds Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Snakker du om den røde klompen? =) Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Snakker du om den røde klompen? =) Ja, den er den jeg mener. Den som skal sitte helt framme på Nintendoen Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Tja det er en del spill som trenger den da Blandt annet Perfect Dark, Zelda Majoras Mask og Donkey Kong. Her er resten som har støtte for expansion pack: Aidyn Chronicles: The First Mage, Duke Nukem: Zero Hour, Star Wars: Rogue Squadron, Indiana Jones and the Infernal Machine, Gauntlet Legends, Hybrid Heaven, Rayman 2: The Great Escape, Resident Evil 2, Road Rash 64, Shadow Man, Spider-Man, Star Wars: Episode I Racer, Turok 2: Seeds of Evil, San Francisco Rush 2049, South Park, and The World Is Not Enough. Tror ikke den gir noen fordeler på spill som ikke er programert til å bruke den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå