knut Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hi-Fi produsenten lover ikke overraskende god lyd i PC-ene. Les mer Lenke til kommentar
whowhat Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 "Hi-Fi produsenten lover ikke overraskende god lyd i PC-ene." Litt tidlig på året enda, men jeg det er ihvertfall årets mest tvetydige ingress. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Med "loadness" blir det nok fart i sakene Lenke til kommentar
Machz Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke bare jeg som måtte lese den et par ganger altså? Kommabruk i setninger er stadig like viktig, selv om det er på en ITK nettside. Burde vært: "Hi-Fi produsenten lover ikke overraskende, god lyd i PC-ene." Eller hvis man ønsker en enda sterkere presisering: "Hi-Fi produsenten, lover ikke overraskende, god lyd i PC-ene." Lenke til kommentar
wede-man Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg vet ikke om dette ble så mye bedre Marchz. Her er mitt forslag: "Hi-fi-produsenten lover, ikke overraskende, god lyd i PC-ene. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hi-Fi produsenten lover ikke overraskende god lyd i PC-ene. Med andre ord ikke noe å satse på hvis man vil ha ekstra god lyd? *forvirret* Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Må ha med HD5xxx da så man får HDMI med bitstream lyd da faktisk eneste grunn til at jeg kjøpte 5000 serie kort Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hehe, så noen netbooks fra Onkyo på Wireless Japan i sommer. Så det var vel bare et tidsspørsmål før de nærmet seg disse trakter. Likte selv veldig godt denne lille tassen: Endret 9. januar 2010 av Thorsen Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bra overskrift, måtte lese den et par ganger hehe. Disse maskinene så snedige ut, ok design. Lyd er viktig folkens! Snart kommer flere og flere av de store lyd produsentene på banen, da blir det bra med laptop lyd, billigere blir det sikkert også! Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Harman kardon (H/K) har lenge levert genal lyd på bærbare og onkyo vil tvilsomt nerme seg et slikt nivå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå