Gå til innhold

Hvor kjøper du de rimeligste nye spillene på nett?

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å finne ut hvilke butikker som har billige priser på både nytt og litt eldre pc-spill og det virker som om det er cdon.com, platekompaniet, og spaceworld som har en del rimelige priser.

Personlig tror jeg man kan finne de aller beste prisene på britiske play.com siden de er helt gratis på frakt i tillegg til at de noen ganger har svært billig pris.

Andre erfaringer fra nettbutikker med rimelig pris på pc-spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd å finne ut hvilke butikker som har billige priser på både nytt og litt eldre pc-spill og det virker som om det er cdon.com, platekompaniet, og spaceworld som har en del rimelige priser.

Personlig tror jeg man kan finne de aller beste prisene på britiske play.com siden de er helt gratis på frakt i tillegg til at de noen ganger har svært billig pris.

Andre erfaringer fra nettbutikker med rimelig pris på pc-spill?

Platekompaniet og Gamezone blir som regel de billigste alterternativene på nye utgivelser. ME2 er f.eks dyrere på CDON. Nye spill fra Play.com går som regel over 200 kroners regelen på innføring av varer til Norge og vil derfor bli dyrere etter momspåslag. Ellers har de mange tilbud på eldre spill.

Lenke til kommentar

For guds skyld, styr unna Zailor.no! Dette og PlayX.no var tidligere meget bra firmaer å kjøpe fra, men etter at de ble kjøpt opp av Modern Internet Group har nettet vært fullt av historier om folk som ikke har fått varene sine. Selv opplevde jeg å få den ene løgnen etter den andre fra Zailor, blant annet lovde de 6 ganger på 6 uker at de hadde sendt varen min... Litt for mye å gjenta her, men dere kan lese hele historien på http://fuzzy76.net/229/zailor-no-leverer-ikke-noensinne/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...