Stingher Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Prøvde med en katode inni bilen min, men brente opp inverteren. Har noen en forklaring? Må muligens ha litt motstand og en sikring, kobla ledningene rett på batteriet (12v). Fungerte fint i et døgn, men den tok kvelden når jeg hadde kjørt litt, og da var den dritvarm. Kjører inverteren på 5v eller 12v? Og hva kan jeg gjøre for å få det til å stemme? Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hmm, rart, i bilen til kompisen min, har jeg montert inn 2 katode kit, ett i grillen og ett inni bilen, inverterene blir ikke varme (en av gamletypen samt en ny fra microplex), og de bruker 12v, men det kan jo hende at du har ekstremt høy lade-spenning eller bare fått en utrolig crappy inverter du bør vel måle ladespenningen, ikke under 13,4 og ikke over 14,8 ca.. Har planer om å montere inn katode-sett i bilen min også.. blir 3 dobbel-invertere og to enkle til de runde katodene.. så fortell om du finner ut noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå