ajrex Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har en ekstern harddisk som ser ut til å funke, men det kommer ikke opp noe ikon på Min Datamaskin. Jeg kommer rett og slett ikke inn på harddisken, men maskinen finner den, installerer driver og allting. Harddisken står også på, er ingenting feil med USB-ledning, USB-port, strømtilførsel eller pcen generelt. Har en likedan harddisk som fungere veldig bra, er bare denne. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Først må du nå initialisere/aktivere/partisjonere/konfigurere disken: http://support.microsoft.com/kb/309000/no Dette står nok også sikkert forklart i noe av den dokumentasjonen som følger med. edit: Glemte en "r".. Endret 9. januar 2010 av greygenic Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du må se på status i Diskbehandling. Det kan være noe så enkelt som at den ikke har fått tildelt bokstav. Eksterndisker leveres alltid ferdig initialisert og partisjonert. Lenke til kommentar
ajrex Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Merkelig nok funket ingen av delene. På Diskbehandling er ikke den eksterne harddisken oppført engang. Jeg ser at den er på og alt er tilkoblet. På laptopen har jeg Windows XP og det er ingenting galt med den som jeg vet om. Den eksterne harddisken er en Western Digital, svart boks med blått blinkende lys. Andre idéer? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har den Eksterne HDD mulighet for flere utganger? F.eks. USB, Firewire, ESATA? Hvis ja, er det ofte et lite bryter for å velge hvilket utgang du skal bruke. Naturligvis må den stå på USB siden det er dette du vil bruke. Lenke til kommentar
loncheey Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ey, jeg har samme problemet,samt et til, jeg greide å ødelegge strømtilførselen.. noen som vet hvor man kan kjøpe? før den ble ødelagt, var det nemlig slik at på andre pcer og skolepcen min funka den som bare det, men ikke på min, som forresten var den jeg konfigurerte den på, lasta ned drivere osv der kobla den til og greier, men det sto at jeg ikke fikk tilgang til harddisken. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå