Gå til innhold

PL: 9.1.10 v Everton, Emirates Stadium

Big Tone

Hvem var Arsenals beste spiller?   

23 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Almunia
      1
    • Sagna
      0
    • Vermaelen
      1
    • Gallas
      1
    • Traorè
      0
    • Ramsey
      0
    • Denilson
      0
    • Diaby
      9
    • Nasri
      6
    • Arshavin
      0
    • Eduardo
      0
    • Rosicky
      5
    • Vela
      0
    • Merida
      0

Anbefalte innlegg

Dette var dårlige saker... Fy faen så skuffet jeg er av samtlige spillere med Almunia i spissen. Makan til dårlig oppvisning har jeg ikke sett. Håper for all del Wenger benker Almunia etter såpass mange drittkamper som han har hatt. En skam at han er kapteinen vår.

(Almunia ser ut som en grei dude, men spillemessig fortjener han ikke kapteinsbindet).

Ser ingen vits i å sette en poll i dag, men jeg ga i hvert fall Almunia en ironisk stemme.

En annnen spiller som var shite, var Traore.... På etterskudd i hver eneste duell, men farten hans reddet han et par ganger. Men ellers eide Donovan ham gjennom hele kampen. Men han skal ha for jobbingen sin.

Som folka i studio nevnte, skjønner jeg ikke hvorfor Wenger lar BEGGE midtstopperne våre være såpass offensive slik at vi til tider har ingen spillere på vår banehalvdel.

Dette skjer i hver eneste kamp og det var bare et tidsspørsmål før vi skulle få en på tryne.

Som iRoman nevner, er det tilfeldig at vi spiller shite akkurat etter at Song er borte? Neppe. Gruer meg som faen til møtene mot topplagene uten Song.

Vi skal reise oss i neste kamp og sette kursen mot ligagullet ;)

Proud to be a goonah!

Endret av JesharushanN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg misliker om Almunia er at han er usikker om seg selv. Lehmann gjorde jo massevis av feil, men han ble aldri usikker og det hjalp forsvaret veldig mye.

Nasri var banens beste for meg, men ønsker at han viser bedre visjon, ala mot Liverpool ifjor. Pluss har jeg lyst å se bedre samspill mellom Arshavin og Nasri.

Jobben til Rosicky hos Arsenal er å få laget til å spille bedre, det var absolutt ingen overraskelse at vi spilte bedre med ham på banen. Samtidig synes jeg at han spilte en eller to direkte pasninger for mye, særlig fordi det var en kamp der vi kanskje underbrukte vingene.

Endret av Rosicky_Gunner
Lenke til kommentar
Nettopp hjem fra en helg med flatfyll uten like i Åre. Ikke gøy å se at vi har blitt dominert på eget gress av Everton. Vet ikke om jeg gidder se denne på opptak hvis det var så dårlig som alle skal ha det til.

Du bør faktisk få sett kampen. Everton spilte veldig bra og positivt fotball, og det var en god kamp, bare synd at vi ikke klarte å score tredje målet før dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...