Gå til innhold

PL: 9.1.10 v Everton, Emirates Stadium

Big Tone

Hvem var Arsenals beste spiller?   

23 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Almunia
      1
    • Sagna
      0
    • Vermaelen
      1
    • Gallas
      1
    • Traorè
      0
    • Ramsey
      0
    • Denilson
      0
    • Diaby
      9
    • Nasri
      6
    • Arshavin
      0
    • Eduardo
      0
    • Rosicky
      5
    • Vela
      0
    • Merida
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ufattelig flaks at vi sitter igjen med ett poeng. Begredelig spill fra hele laget i dag, rett og slett. Everton presset og fikk gjøre akkurat som de ville. Midtbanen fungerte ikke i det hele tatt før Rosicky kom inn.

Almunia Stryk, men samtidig reddet han oss fra 1-3. Vet ikke helt hva jeg skal gi. Noe mellom 3 og 4.

Sagna 5

Gallas 5

Vermaelen 6

Traoré 6

Ramsey 4

Denílson 5

Diaby 5

Nasri 7

Eduardo 5

Arshavin 6

Rosicky 7

Vela 5

Lenke til kommentar

Forferdelig kamp. Jeg er sjokkert. Everton hadde faktisk fortjent dette! Diaby halet seieren i land for oss! Han var hele laget i dag og det er helt fantastisk sjukt. Kommer sikkert masse overskrifter om Rosicky, men det er ingen god prestasjon av han. Begge målene våre er flaks. DIABY er minst dobbelt så god som resten. Har lyst å grine, men også be til gud for at vi har DIaby i dag.

Lenke til kommentar

Elendig kamp. Spillerne må forstå at de må begynne å kjempe FØR det er fem minutter igjen av kampen. Almunia er så dårlig at jeg ikke har ord for det. Send ham til Tottenham. Kommer tilbake med en spillerbørs senere. "Langt under average Al" kan vente seg en saftig ener.

Lenke til kommentar

Syns du overvurderer Diaby i dag. Han hadde ingen god kamp, og i alle fall ikke noe guddommelig kamp slik du får det til å virke som. Utrolig mye slurv, feilpasninger og dårlig overblikk i mange situasjoner. Men jada, han var god på utligningen, viktig at han holdt hodet kaldt og sendte ballen videre til en bedre plassert Rosicky.

Lenke til kommentar
Forferdelig kamp. Jeg er sjokkert. Everton hadde faktisk fortjent dette! Diaby halet seieren i land for oss! Han var hele laget i dag og det er helt fantastisk sjukt. Kommer sikkert masse overskrifter om Rosicky, men det er ingen god prestasjon av han. Begge målene våre er flaks. DIABY er minst dobbelt så god som resten. Har lyst å grine, men også be til gud for at vi har DIaby i dag.

La du ikke merke til hvor mye bedre vi ble når Rosicky kom inn? Midtbanen ble straks mye mer levende.

Håper alt går bra med Denilson.

Lenke til kommentar

Altså, jeg såg ikke kampen mer etter at Rosicky scorte for oss fordi streamen klikka, men vant vi? Ble det ikke bare 2-2?

Lenke til kommentar

Nasri var Arsenals beste for meg, og det med god margin.Makan til dårleg midtbane/forsvar er det lenge sidan eg har sett. Traore virka heilt vekk, og det var ikkje stort betre med resten av backrekka. Eduardo og Arshavin viste nokre gode teikn, og var ikkje blant dei verste på bana. Utruleg viktig med 2-2 istadenfor 1-2, men om Denilson er ute lenge slit vi uansett.

Lenke til kommentar

Almunia 2 Bare pga en fin redning etter Vaughan sin sjangse.

Sagna 5 Grei kamp.

Gallas 4 Gjør mye dumt, virker usikker i forsvar. Kunne fort vært fler mål vist Everton hadde at marginene på sin side

Vermaelen 6 Grei/god kamp.

Traoré 4 Sliter veldig i dag defansivt. Offansivt spiller han bra, men holder ikke når han gjør så mye feil defansivt.

Ramsey 3 Usynlig

Denílson 6 Gjør det bra som erstatter for Song, men har en del igjen for å nå opp til samme nivå. Heldig mål

Diaby 8 Av den enkle grunn av at han gjorde det meste rett i dag. Redder oss flere ganger og spiller fantastisk nok en gang!

Nasri 7 Er god og stabil. Gjør lite feil og har god bevegelse

Eduardo 5 Helt ok kamp fra Eddy, mangler forsatt litt. Hadde gode perioder, samt dårlige.

Arshavin 6 Mister mye ball, men gjør mye bra og. Gode passninger.

Rosicky 5 Laget spilte mye bedre etter at Rosicky kom inn. Skjønner ikke så mye av hvorfor, men det må ha vært en grunn. Heldig mål, Howard hadde tatt den hadde den ikke gått via Niell.

Vela 4 Usynlig. Når han først får ballen gjør han ingen feil.

Merida N/A Var han borti ballen?

Endret av zlazor
Lenke til kommentar
Syns du overvurderer Diaby i dag. Han hadde ingen god kamp, og i alle fall ikke noe guddommelig kamp slik du får det til å virke som. Utrolig mye slurv, feilpasninger og dårlig overblikk i mange situasjoner. Men jada, han var god på utligningen, viktig at han holdt hodet kaldt og sendte ballen videre til en bedre plassert Rosicky.

Hver sin mening. Jeg syns Diaby var klart best. Han reddet oss fra Everton kontringer flere ganger, var også trygg med ballen i beina. Noen feil passninger av og til, men god.

La du ikke merke til hvor mye bedre vi ble når Rosicky kom inn? Midtbanen ble straks mye mer levende.

Håper alt går bra med Denilson.

Jeg såg det, men skjønnte ikke helt hvorfor. Fra midt ståsted syns jeg ikke Rosicky hadde så mange utrolige innvolveringer, men ingen dårlig kamp. Målet var heldig

Altså, jeg såg ikke kampen mer etter at Rosicky scorte for oss fordi streamen klikka, men vant vi? Ble det ikke bare 2-2?

Såg på 2-2 som en seier på slutten for å være ærlig :p

Lenke til kommentar

Nasri var vel mest synlig i 1. omgang og har gjort det "ok" i 2. omgang.

Diaby var til tider veldig bra, men har også vært "gamle Diaby" i perioder.

Traoré har vært ganske god idag etter min mening, bedre enn i en del av de kampene han har spilt før.

Var ganske heldige med målene idag, Everton var langt bedre enn i 1. runde

Lenke til kommentar

Manuel Almunia 1/10

Rævva. Elendig. Hva er det Wenger ser i denne klovnen? LØPER ned Traore helt uten grunn. Stikk til Tottenham.

Bacary Sagna 4/10

Svak kamp. Jobber greit, men har dårlige innlegg.

William Gallas 4/10

Skuffende kamp. Dårlig plassering.

Thomas Vermaelen 5/10

Les ovenfor. Litt bedre enn Billy.

Armand Traore 6/10

Jobber ekstremt godt og har overraskende gode innlegg. Kløner det til ofte.

Aaron Ramsey 4/10

Usynlig.

Denilson 6/10

Scorer mål. Jobber greit ellers. Håper han ikke er ute lenge.

Abou Diaby 7/10 (BB)

Fin kamp. Har god teknikk, jobber hardt og starter mange angrep. Utrolig god innsats de siste 10 minuttene.

Samir Nasri 6/10

En av de bedre i dag.

Eduardo 5/10

Skaper et par gode sjanser. Grei kamp.

Andrei Arshavin 6/10

Mange gode pasninger og driblinger, men også mange feil. Jobber hardt mot slutten.

Tomas Rosicky 6/10

Jobber greit og scorer et mål. Greit innhopp.

Carlos Vela 5/10

Skaper lite, men jobber greit.

Fran Merida ?/10

For lite spilletid.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...