Gå til innhold

PL: 9.1.10 v Everton, Emirates Stadium

Big Tone

Hvem var Arsenals beste spiller?   

23 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Almunia
      1
    • Sagna
      0
    • Vermaelen
      1
    • Gallas
      1
    • Traorè
      0
    • Ramsey
      0
    • Denilson
      0
    • Diaby
      9
    • Nasri
      6
    • Arshavin
      0
    • Eduardo
      0
    • Rosicky
      5
    • Vela
      0
    • Merida
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele forsvaret må jo hate han by now. Må være ekkelt å spille på lag med han der som midtstopper. Sært at Wenger ikke skjønner det og prøver Fabianski noen kamper på rad.

Og ja, Eduardo skulle hatt frispark der. Tror han var onside på den sjansen tidligere også.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vi spiller forkastelig dårlig. Ikke noe å si på om vi taper denne. Med mindre vi hever oss i andre omgang.

Blant de dårligste førsteomgangene i år. Bare Liverpool som topper.

Hmm vent, glemte Chelsea, City og muligens Sunderland kampen. Så topp 5 dårligste omganger i år :p

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Jeg begynner å lure på om Fabianski ikke er ligt av medspillerene sine eller noe sånt. Kan ikke se noen annen grunn til at han ikke står fast.

Benbjo: Enig.

Tja, grunnen er vel trolig at han er:

1. Ung

2. Urutinert

3. Wenger har blind tro på keeperene sine lenge. Keepere er ikke hans sterkeste side akkurat.

4. Bedre

At han ikke er likt av medspillere er neppe en grunn.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jeg mener fremdeles at alle de grunnene du lista opp er ikke noe grunn til å holde han tilbake sånn som Almunia står nå. Skulle tro han var 16 år og et keeper talent som bare hadde stått engang i mål før.

Jeg tror heller ikke at han ikke er likt, evt at det er en grunn til å holde tilbake han nå. Men det var mer for å understrekke at jeg ikke klarer å skjønne hvorfor han ikke står i mål.

Lenke til kommentar
Jeg mener fremdeles at alle de grunnene du lista opp er ikke noe grunn til å holde han tilbake sånn som Almunia står nå. Skulle tro han var 16 år og et keeper talent som bare hadde stått engang i mål før.

Jeg tror heller ikke at han ikke er likt, evt at det er en grunn til å holde tilbake han nå. Men det var mer for å understrekke at jeg ikke klarer å skjønne hvorfor han ikke står i mål.

Ah, da så.

Må si meg enig. Synes han stod godt mot West Ham i cupen og er vår beste keeper på papiret akkurat nå. Mannen blir jo faktisk 25 i år. Er vel på tide å satse på ham.

Lenke til kommentar

Midtbanen vår mister ballen for ofte, for lett. Ramsey veit ikke hvor han skal plassere seg. Spissene står for tett sammen, SPRE DERE! En på hver side, venstre, midt og høyre.

Almunia suger hesteballe som vanlig med hans berømte "to skritt fram, en skritt tilbake", Ramsey skulle ha passet på Osman som skårte. Pinlig, men vi var også heldig med målet vårt :)

Lenke til kommentar

Håper Wenger virkelig kjefter i pausa. Spillet ble bedre mot slutten, men det er ikke bra nok!

Sånn er det, hver sessong. Når vi først kjemper i toppen, så greier vi faen ikke å prestere. Vinner vi i dag så er vi kunn 1 poeng bak Chelsea, og vi er for alvor med på å kjempe om medalje.

Skjønner ikke spillerene alvoret? Eller er det nettop alvoret og nervene som spiller inn?

Jeg har vært tålmodig med Almunia lenge, jeg har bare prøvd å overse all kritikk mot han, men for faaan.. Han skaper jo usikkerhet i et sikkert forsvar. Nei, gi meg Fabianski!

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
Ingen går jo på løp, alle står jo og er oppmarkert, så flere ganger at Denilson/Ramsey/Diaby ikke hadde noen å sende pasning til, blir bare støttepasninger.

Ikke alltid, like før det kom baklengsmål mot oss fra corner. Mistet faktisk Denilson ballen, veldig sløv av ham i denne situasjonen. Som ikke skulle ha skjedd, det har ingenting med andre å gjøre. Det gjelder også med Ramsey og Diaby.

Lenke til kommentar

Nå kommer Rosicky inn på :D Like greit at Ramsey går av, har ikke hatt en god kamp idag.

Peter Walton har hatt mange rare avgjørelser idag, begge veier.

God takling av Neville.

Uansett, ser bedre ut nå som Rosicky har kommet på banen, mer tempo og kreativitet. Og mer ståpå vilje fra resten av laget føles det ut som.

Er forresten skikkelig stolt av hjemmefansen idag, har hørt dem hele veien.

Endret av Chancelor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...