Tycop|z Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Topic Noen som vet? MVH Torgeir Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 ja, det skal vel bare være å sette inn en nettverkskabel i macen, så konfiguere macen, til å kjøre sammen med Windows maskinene også er du på nett, er vel nesten det samme som å sette opp en linux boks tenker jeg, selv om jeg ikke har greid å sette opp en linuxboks i nettverk enda. :oops: Har ikke holdt på med noe særlig mac egentlig, så er ikke sikker på hvordan man gjør det, men siden jeg synes at Mac OS ligna veldig mye på Linux os så er det ikke så vanskelig tror jeg. Jaja, håper dette hjelper deg litt videre. Lenke til kommentar
Tycop|z Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Det er jo akkurat konfigurasjonmetoden jeg leter etter. Er det det samme som i lnx sier du? ifconfig? Kan det stemme? MVH Torgeir Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 http://manuals.info.apple.com/Apple_Suppor...172242.Book.PDF sjå under "tilkobling til internet" og "dsl, kabelmodem eller lan tilkobling" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå