QBab Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg tenkte og gå allmennpåbygg på privatskole etter sommeren, vil helst studere i Oslo. Noen som hvilke skoler som er bra og hva man burde styre unna? Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg har gått på sonans. Overfladisk fin og grei skole mener jeg, mange flinke lærere og motiverte folk som går der. Men når jeg skriver overfladisk så mener jeg at det er lite personlig og gå der hvis du ikke har noen du kjenner i samme studie. Men det er da bare meg. Alle har forskjellige meninger Bjørknes derimot har jeg hørt mer positivt enn negativt om, men siden jeg ikke har gått der skal jeg ikke uttale meg om det. EDIT: rettskriving Endret 9. januar 2010 av Digitalklokke Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har gått på sonans. Overfladisk fin og grei skole mener jeg, mange flinke lærere og motiverte folk som går der. Men når jeg skriver overfladisk så mener jeg at det er lite personlig og gå der hvis du ikke har noen du kjenner i samme studie. Men det er da bare meg. Alle har forskjellige meninger Bjørknes derimot har jeg hørt mer positivt enn negativt om, men siden jeg ikke har gått der skal jeg ikke uttale meg om det. EDIT: rettskriving Takk for innspill, jævlig fet avatar btw. Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har noen erfaring med akademiet privatskole? Har hørt at det er mange som synes det er en bra skole, og at de går ut med toppkarakter. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Takk for svar! Noen som vet om noen privatskoler som skiller seg mye ut prismessig, både dyre og billige. (Helst billige) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå