Aleksander-yo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Må ta bilen til jobb i morgen grunnet togkaos og lurer på hvilket p-hus som er enklest med tanke på gangavstand til Oslo City og hvor lett det er å finne fram til. Jeg kjører så og si aldri inn til Oslo, men er redd jeg ikke har noe annet valg i morgen. Jobben tar regninga, men det er jo greit med noe som ikke koster en halv arbeidsdag om dere skjønner. Tips? Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er du ukjent i Oslo, er kanskje parkeringshuset mellom Oslo S og trafikkmaskinen ved Operaen enklest? Er bare å ta av ved trafikkmaskinen, så er det vanskelig å ta feil. Tar 5 min å gå til Oslo City. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 oslo city har eget p-hus da.. men kanskje ikke så lett å finne hvis man ikke har kjørt der før Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Omtrent HER. Du finner parkering nærmer, men er du ukjent er dette kanskje det enkleste. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Er ikke så ukjent i Oslo, kjører bare aldri inn dit Mulig jeg får satse på det! Takk Hvis jeg kommer meg til denne "trafikkmaskinen" som jeg antar er den flotte rundkjøringa alle snakekr om. Hva bør jeg "sikte på"? Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Sikt på Hotel Opera Nedkjøringen til parkeringshuset er ved rundkjøringen ved siden av. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) oslo city har eget p-hus da.. men kanskje ikke så lett å finne hvis man ikke har kjørt der før Selvfølgelig velg denne. Men det er nok av parkeringsplasser omegn. Bl.a paleet, i tillegg de andre som er nevnt. Endret 9. januar 2010 av Blåbær Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Gunerius er gull, aldri helt fullt og forholdsvis billig. Parkeringshuset under Oslo city er SVINDYRT. Paleet er trangt for folk som ikke er vant med å kjøre der. Parkeringshuset under Plaza er også veldig ålreit. Tro meg, jeg tilbringer halve arbeidsdagen på jakt etter parkeringsplasser i sentrum. Endret 9. januar 2010 av Iceman™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå