Thatssomebaadnews Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei, Har solgt noe til en fyr som sender print screen av "overføringen." Jeg sier jeg vil ha print screen fra ETTER overføringen. Med min nettbank, er det hvertfall sånn "bekreft" overføring, og til slutt en side som viser at jeg har overført kr - til kontonr -. Var denne siste siden jeg var ute etter, sånn at jeg ser at pengene er overført. Spørsmålet mitt til dere, er om det ikke finnes en slik siste side i dnb nor sin nettbank? Evt hvordan kan han bevise at pengene er overført? Legger ved bildet han sendte meg, bare at han sendte usensurert versjon Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Han vil få opp overføringen etter betaling slik som du viser på bildet. Ellers vil det hvertfall stå under "siste bevegelser" eller noe lignende. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Takker for svar.. Han sier det ikke finnes noe slikt, altså jeg konkluderer i at han ikke har overført og prøver og scamme meg! Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bekrefter at dette går ann å se. Men vær likevel forsiktig, er ikke noen sak å forfalske ett slik screenshot. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Alltid VENT til du SER pengene på kontoen din! Antar du er en fjortis som skal selge en WOW-Konto. Og slike fjortiser uten vett er lett og lure... Peace out niggers! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Enig i at slike screen shot er lett og forfalske, ja.. Og du altså, jeg nekter og ta imot fornærmelser fra en som har link til String Emil i signaturen sin.. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 "Hot Girl On Girl Action"?. Nice. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Det biletet det er i alle fall heilt verdilaust, det er, som ein seier, før betaling er registrert. Når han trykker Neste-knappen får han ei oppramsing av betalinga, der han må skrive inn sikkerhetskode (frå kodebrikke). Han skal så trykke på bekreft betaling, han vil då få ei side som seier "følgende betaling bekreftes registrert av banken" (merk at sjølv om han får denne sida kan han slette den etterpå frå forfallsregisteret). Når betaling er bokført (tek 1-2 virkedagar) kan han hente fram kvittering som viser "utført betaling" frå betalingsoversikten - men då har du òg pengane på konto. Endret 9. januar 2010 av enixitan Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Enig i at slike screen shot er lett og forfalske, ja.. Og du altså, jeg nekter og ta imot fornærmelser fra en som har link til String Emil i signaturen sin.. Det er fattern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå