Gå til innhold

er psp 3000 og 3004 like

spreeds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ja, det er ingen forskjeller, 4-tallet forteller bare hvilken region maskinen kommer fra. Region 4 er Europa, derfor er det psp 3004 som blir solgt i Norge.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Ja, det er ingen forskjeller, 4-tallet forteller bare hvilken region maskinen kommer fra. Region 4 er Europa, derfor er det psp 3004 som blir solgt i Norge.

ok men jeg så en på pixmania der de solgte psp 3000 slim and lite med assasins creed 2 bloodlines kan jeg ikke bruke denne i norge da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Psp-3000 betyr Japan tror jeg, men det er ikke uvanlig å bare skrive Psp 1000/2000/3000 når man referer til de ulike psp-modellene. I ditt tilfelle er nok maskinen ikke fra Japan, da Bloodlines ikke er utgitt der. Det er nok trolig snakk om en europeisk maskin da Pixmania er en europeisk butikk.

Spill på PSP er for øvrig sonefrie, så sånn sett betyr det lite hvor psp-maskina kommer fra, den vil spille av alle PSP-spill uansett. På umd-filmer, derimot, er det sonedeling, ikke ulikt slik som vi kjenner det på DVD-filmer. Om du ikke er interessert i UMD-filmer, er det heller ikke noe problem i det hele tatt. Da kan man trygt kjøpe PSP uansett hvor man befinner seg i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...