Snorre Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Rent personlig liker jeg best blå og grønne øyne. Brunt går litt for mye i ett med pupillen. Selv har jeg blå øyne med et hint av grønt i seg. Fyren på sesjon som skulle sjekke øyenfargen mente de var grønne. Kan ikke ha hatt veldig godt fargesyn. Oh well. ^^ Men ja. Lys farge på irisen er absolutt å foretrekke. Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Tror ikke øyenfarge har så veldig mye å si men interessant og se hva folk sier fordet om Endret 10. januar 2010 av Malteaser Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Brune Grønne Blå er fint, men ikkje når det er for lyst og intenst. Det ser best ut når det er litt mørkare og meir balansert i forhold til pupillen. Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har blått ytterst, så litt gult og så grønnaktig innerst. Nesten som om det er 3 ringer med farge som går i lag liksom.... Jeg synest det er litt freaky, men jeg ser da like godt og gjerne bedre enn mange jeg kjenner Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Har høyrd at eg har veldig "sunne" auge. Men dei er ekstremt kjedelege. Kan bli fine med litt photoshop, though. Endret 10. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Blå eller helt mørke brune. Men egentlig bryr jeg meg ikke så veldig om øyenfargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå