MrLee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Blå er piss kjedelig - både hele familien og vennekretsen har denne fargen. Meget alminnelig farge her til lands. Husker jeg så en jente med knallgrønne øyne kombinert med mørkt hår, ble svak i knærne på flekken. Vakkert og særegent! Den kombinasjonen er killer ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Grønne, tror jeg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Blå er piss kjedelig - både hele familien og vennekretsen har denne fargen. Meget alminnelig farge her til lands. Husker jeg så en jente med knallgrønne øyne kombinert med mørkt hår, ble svak i knærne på flekken. Vakkert og særegent! Som sagt, passer ikke ansiktet så hjelper det ikke selv med blå øyne. *feel free to post picture* Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Blå øyne - helst mørkeblå og ikke gråblå. Det jeg liker mest er mørkebrune øyne og blondt hår... Det passer bare så dårlig sammen! Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Brune! Uten tvil. Helst veldig mørke. Har lyseblå med mørk kant selv Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) grå er my thaaang <3 Takker... ble rent deprimert av å ikke bli nevt :') Kommer 100% an på jenta. Brune, blå, grå, grønne -- eller rosa på grunn av albinisme. Endret 9. januar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
mathos Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Grønne. Helt klart. Har vært gjennom hele skalaen fra blå til grønn gjennom oppveksten. Rart det der Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skjønner ikke tingen med at grønt er så fint Det er stilig med mørke øyne! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Har alltid likt grøne auge (sikkert J.K. Rowling sin feil), men har til overs å møte nokon med verkeleg grøne auge. Sjølv har eg ei blanding. Brune/gule inst og blågrøne ytst. Men eg har alltid ønska meg knallgrøne auge. Det at så mange likar grøne auge er vel fordi det er ganske uvanleg. Endret 9. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har alltid likt grøne auge (sikkert J.K. Rowling sin feil), men har til overs å møte nokon med verkeleg grøne auge. Sjølv har eg ei blanding. Brune/gule inst og blågrøne ytst. Men eg har alltid ønska meg knallgrøne auge. Det at så mange likar grøne auge er vel fordi det er ganske uvanleg. Ja :\ Får vel bare innse at jeg aldri blir mystisk :o Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Blå Faen. Med mindre Mortania kommer innom vinner du på vetorett Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Nynaeve: Jaja. Augene mine klarer ikkje heilt å bestemme seg, trur eg. Når eg var liten var dei mørkeblå, men no er dei heilt forandra. Nokre dagar er dei faktisk nesten grøne ( ). Endret 9. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Blå eller grønne. Tror jeg heller mot blåe men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nynaeve: Jaja. Augene mine klarer ikkje heilt å bestemme seg, trur eg. Når eg var liten var dei mørkeblå, men no er dei heilt forandra. Nokre dagar er dei faktisk nesten grøne ( ). Så stilig da!! :o Mine har alltid vært sånn de er nå de. Kjedelige... Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ene øyet blått, andre grønt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå