Mariss Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvilken øyenfarge synes du er penest? :-) Blåe, brune, grønne.. Lenke til kommentar
Jar-of-clay Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Kommer ann på hvor sterk fargen er og hvilken nyanse, men tror jeg liker best mørke brune. Kan godt hende det er fordi jeg har brune selv. Endret 8. januar 2010 av Jar-of-clay Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Blå er utrolig vakkert, grønt er mystisk og gåtefullt og brunt er på en måte litt spennende, som å se i øynene på et dyr. Synes alle tre er fine. Har blå selv. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Det hjelper lite hvilken farge om ansiktet ellers er stygt, men de peneste er uten tvil blå, når ansiktet som sagt matcher.. Endret 8. januar 2010 av Battone Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Battone har rett. Blå øyne er det mest spennende synes jeg. Har blå øyne selv. (kjæresten min har brune og det kler henne kjempebra) Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det kommer ann på hårfargen. Brunt hår og blå øyne syns jeg er veldig fint. Jeg har blondt hår og brune øyne selv, men jeg vet ikke om noen andre som har det, og å endre øyenfargen min i photoshop til blå har fungert dårlig hittil så jeg vet ikke hva som passer blond hår best. Det bør også nevnes at ansiktet ellers teller mer enn bare øyenfargen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det kommer helt an på ansikt og hår og sånn. I det riktige ansiktet er både brune, blå og grønne øyne vakkert. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 hva synest dere om en blanding av alt da? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Blå, uten tvil. Mørkeblå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Noen jenter er veldig søte med brune, men blått er nok min fav. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 hva synest dere om en blanding av alt da? Farmoren min har et brunt øye, og et spliteye hvor halve er grønt og halve brunt. Interessant å studere. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Brune øyne på jenter med blondt hår er utrolig deilig. Har kombinasjonen selv, så det er sikkert bare narsissismen min som kicker inn. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Blå er piss kjedelig - både hele familien og vennekretsen har denne fargen. Meget alminnelig farge her til lands. Husker jeg så en jente med knallgrønne øyne kombinert med mørkt hår, ble svak i knærne på flekken. Vakkert og særegent! Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) På jenter: Lysegrønne ellers er jeg ganske fornøyd med min egen øyenfarge. Grå-blå Endret 9. januar 2010 av mau5trap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå