Alleyx Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg ser ikke ut til og finne noe om det på nettet, hvor mange seter er det i en Hyundai Coupe fra 1997? Vurderer og kjøpe en, men ikke hvis den har mindre enn 4 seter. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Første finn-annonsen jeg klikket meg inn på sier at bilen har fem seter: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20336546 Lenke til kommentar
Alleyx Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Første finn-annonsen jeg klikket meg inn på sier at bilen har fem seter:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20336546 La ikke merke til det Lenke til kommentar
joka Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 sjekk flere annonser på finn... noen sier 4 seter Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er 5 seter. Har selv en 99- modell. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har vanskelig for å se for meg noen faktisk sitte brukbart i midtsetet bak i en Hyundai Coupé, i den grad man sitter brukbart i de to andre baksetene ... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke prøvd det, men jeg tror de andre to setene på sidene er mye bedre. Så i praksis kan man vel nesten si 4 seter pluss en til de med bulemi. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har vanskelig for å se for meg noen faktisk sitte brukbart i midtsetet bak i en Hyundai Coupé, i den grad man sitter brukbart i de to andre baksetene ... Slik er det vel i de fleste biler , men noen er vel verre enn andre. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er jo som nevnt her 5 seter. Hvor god plass det er i de 3 siste kan jo diskuteres Har klart og pressa inn 4 godt oppfostra tenåringer i min. Trangt, men alt går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå